Andy Rouse a brit túraautó-bajnokság (BTCC) fennállásának egyik legsikeresebb pilótája, 60 összesített futamgyőzelem mellett négy bajnoki címet szerzett, mind a négyet más és más márkának.
Ezzel együtt neve elsősorban a Ford Sierra RS500-assal fűződött össze, részben azért, mert ő maga fejlesztette az autót, részben, mert négy alkalommal is kategóriabajnok lett az A-csoportos versenyautóval.
Ezek után magától értetődő, hogy az egykori versenyző mérnöki fejlesztő irodájára, az Andy Rouse Engineeringre esett a CNC Motorsport választása, amikor eldöntötték: continuation szériát építenek az egykori versenyautóból.
A continuation általában eredeti, regisztrált alvázszámmal rendelkező padlólemezre épülő, minden alkatrészében eredeti, ugyanakkor a modern anyag- és gyártástechnológiák előnyeit kiaknázó autót jelent, amely az alvázszámának és az eredeti(vel azonos) alkatrészeknek köszönhetően jogosult indulni a neki megfelelő veterán autóversenyeken.
Az alkatrészeket és fődarabokat az Andy Rouse Engineering eredeti tervei alapján gyártották újra, a lengőkaroktól kezdve a bukókereten át az erőátvitelig.
Összesen három autót terveznek, ebből egy majdnem kész, egy második pedig építés alatt van. Az első autóba egy 582 lóerős Cosworth motor kerül.