Nem az egyszerűbb utat választotta első hibridje megépítésekor az MG. Míg a városi kisautók mezőnyében rendszerint 48V-os mild hibrideket fejlesztenek, az MG3 Hybrid+-ban egy 350V-os rendszert találunk, és a nagyobb feszültség nagyobb motorteljesítményt is jelent.

Ilyen autó sem volt még Magyarországon 1

A villanymotor 100 kW-os teljesítménye más márkáknál akár tisztán elektromos kisautóban is elégnek találtatik, és valójában itt is az elektromos fél viszi a prímet: a különösen jó termikus hatásfokú (= igen takarékos) benzinmotort szokatlanul sokáig képes mellőzni a haladásban a hajtáslánc vezérlése.

Mindez pedig immár nem csak elmélet, hiszen Magyarországon is rendelhető az MG3 Hybrid+. Motorvariációk nincsenek, értelemszerűen, vannak viszont eltérő kivitelek.

Ilyen autó sem volt még Magyarországon 11

Már Comfort szinten is erős a felszereltség. 7 colos digitális  műszeregység és 10,25 colos érintőképernyő, utóbbi okostelefon-integrációval és beépített navigációs rendszerrel. Van adaptív tempomat, sávtartó rendszer, tolatókamera és parkolóradar, továbbá egy sor vezetőtámogató funkció. Nincs persze LED-es fényszóró, sem nagy alukerék; cserébe bruttó 8 299 000 forinttól elhozható az autó. A metálfényezés felára 200 000 Ft.

Ilyen autó sem volt még Magyarországon 12

A Comfort+ kivitel 16 colos könnyűfém keréktárcsákat, maguktól becsukódó külső visszapillantó tükröket, nyomógombos hajtáslánc-indítást, 6 hangszórós audiorendszert és hátsó szellőzőnyílásokat tesz hozzá ehhez 600 ezer forintért.

A legmagasabb, Luxury szinten ehhez képest körkörös kamerarendszer, kulcs nélküli ajtónyitás, fűthető első ülések és kormánykerék, valamint számos okos vezetőtámogató rendszer (hátsó keresztirányú forgalomfelügyelet, sávváltásra figyelmeztető és holttérfigyelő funkció) fér bele a 9 499 000 forintnál induló vételárba.

Ilyen autó sem volt még Magyarországon 13

A bevezető akció 300 ezer forint kedvezményt ad mindebből, a garancia 7 évre vagy 150 ezer kilométerre szól.