Egyedi, szögletes lökhárítókkal,17 colos keréktárcsákkal, fenékvédő lemezekkel, dombornyomott burkolatokkal, küszöbtoldatokkal, valamint opciós expedíciós tetőkosárral érkezik a Hyundai Inster Cross.
Az összhatáshoz a matt Amazonas-zöld fényezés is hozzátesz, amelyet a normál Insterhez nem rendelhetünk.
A legtöbb stíluselem egyébként nem változott, ám pont ez mutatja, mennyire erős a kis Hyundai dizájnja: divatos kisautóként és kamuterepjáróként ugyanúgy megállja a helyét.
Az utastérben szürke szövetüléseket kapunk citromzöld részletekkel; a lime árnyalat a műszerfalon is megjelenik.
Az Inster Cross csak a nagyobbik akkuval elérhető (legalábbis egyelőre), a 360 kilométeres elméleti hatótávolság ugyanúgy jól hangzik, mint a 30 perces tölthetőség 10-ről 80 százalékra.
Az Inster egyébként egyike azon kevés autóknak a piacon, amelyeknek minden ülése, még a vezetőé is lehajtható, így akár alhatunk is a pici kocsiban.