Rájöhettek az Audi alá tartozó luxusmárkák, hogy ügyfeleik egy része nem csak az embléma miatt vásárolja termékeiket, hanem ténylegesen érdeklődik a műszaki finomságok, a technológiai részletek iránt. A közelmúltban a Bugatti Tourbillon lemezei alá engedtek bepillantást, most pedig ugyanezt tették a Lamborghini új belépő modelljével, a Temerario kupéval.

Ez esetben úgy tűnik, több fejezetből fog állni a színfalak mögötti túra, amit a héj alatti első réteggel: a vázszerkezettel kezd a Lamborghini.

Megnyúzták a kis Lambót, hogy lássuk, mitől jó 1

Az ikerturbós V8-assal és három villanymotorral szerelt hibrid 920 lóerős rendszerteljesítménye extrém terhelést jelent a vázszerkezetnek, amelyet ezért az alapoktól fogva terveztek újra.

A térváz 50 százalékkal kevesebb elemből áll, és ennek köszönhetően jelentősen: 80 százalékkal csökkent a hegesztési varratok száma. Ez a megoldás 25 százalékkal növelte a váz torziós merevségét az elődmodell Huracán vázszerkezetéhez képest.

További részletekért nézd meg az alábbi rövid videót:

a videó a hirdetés után indul