A nyolcvanas évek első felében Grand Prix verseny-motorkerékpárjánál (NS500), valamint az MVX250F és NS400R sportmotorkerékpároknál alkalmazott kétütemű, háromhengeres V motort a Honda. A koncepció ezt követően feledésbe merült, most azonban visszatérhet, igaz, némiképp módosult formában.
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
2025 Honda ICE Concept bike
2025 Honda ICE Concept bike
Fotó megosztása:
Ha a 75 fokos hengerszögű, vízhűtéses motor önmagában nem volna eléggé különleges, a Honda még egy világújdonságot is ráakasztott: egy elektromos kompresszort, amivel fordulatszámtól függetlenül tudják tartósan szabályozni a beszívott levegő sűrítését. Ezzel már alacsony fordulatszámon magas forgatónyomaték érhető el, a motor egyszerre lehet nagy teljesítményű és takarékos.
2025 Honda ICE Concept bike
Ezen túlmenően az elektromos kompresszor beépítése kevesebb megkötéssel jár, leegyszerűsíti a tömeg középpontosítását, illetve nem igényel töltőlevegő-hűtőt, ami további helytakarékosságot és fokozott üzembiztonságot eredményez.
A Honda belátható időn belül sorozatgyártásba kívánja venni a V3-as motort, konkrét műszaki részletekkel alighanem akkor jelentkeznek, amikor elkészül a szériaverzió prototípusa.
a videó a hirdetés után indul