A CX-60 a Mazda zászlóshajójaként lépett színre még két éve. Időközben azonban lejjebb szorította őt a ranglétrán a CX-80 – ha ember volna, terapeutához járna, hogy megbirkózzon ezzel a helyzettel, így viszont elég egy modellfrissítés, amely segít megtartani magas pozícióját, és máris helyre billen a lelki egészsége.

Tovább igényesíti nagy SUV-ját a Mazda 1

A CX-60 2025 tavaszától áthangolt menetstabilizáló rendszerrel, módosított vezérlésű összkerékhajtással, a vezetőtámogató rendszerek kibővített portfóliójával várja az ügyfeleket.

Az ülések szerkezetét is átdolgozták: az ülőlapban több rugó biztosítja, hogy ne csússzunk előre, a háttámla korábban hálós szerkezetét pedig lemez váltotta fel, ami stabilabb megtámasztást ad.

Tovább igényesíti nagy SUV-ját a Mazda 17

Az első futóművet finomították, a hátsót alaposabban átdolgozták, így kiszámíthatóbb, kényelmesebb, csendesebb lett – utóbbihoz a továbbfejlesztett zajszigetelés is hozzájárul.

A dizájn terén a magas felszereltségű Homura szinten mostantól fekete Nappa bőrüléseket kapunk, a tetőoszlopok és a tetőkárpit fekete, a borítópanelek matt fekete kivitelűek. Két új felszereltségi szint is megjelent a palettán, illetve a karosszériaszínek választékát a képeken is látható homokszín egészítette ki.

Tovább igényesíti nagy SUV-ját a Mazda 18

A motorkínálat maradt a régi: a plug-in hibrid 327 lóerős rendszerteljesítményt és 64 kilométeres elektromos hatótávolságot kínál, míg a dízel 200, illetve 254 lóerős kivitelben választható.