Tavasszal még Epoch tanulmányautóként láthattuk azt a 493 centiméteres szedánt, amely mostanra formavilágában és nevében egyaránt letisztult: az N7 nyilván könnyebben kategorizálható típusjelzés, mint a „korszak” jelentésű Epoch, de az utóbbi tagadhatatlanul jobban hangzik.
Mindez persze másodlagos jelentőséggel bír: ami fontos, hogy 2025 első félévében megkezdik a Dongfeng Nissan vegyesvállalat új generációs padlólemezét elsőként alkalmazó modell forgalmazását.
A 292 cm-es tengelytáv és a 190 cm-es szélesség nagyvonalú helykínálatot, a kifejezetten autóipari felhasználásra fejlesztett Qualcomm Snapdragon 8295P processzort alkalmazó infotainment rendszer pedig gyors és nagy tudású informatikai tartalmat ígér.
A teljes egészében helyben fejlesztett és gyártott N7 pontos műszaki adatai egyelőre nem ismertek, annyit azonban már most elárultak, hogy a szedán képes lesz a részleges önvezetésre, például autópályán önállóan haladhat, illetve válthat sávot.