Gazdag modernizmus – így nevezi új arculati filozófiáját a Jaguar. A gazdag helyett mondhatunk dúst, telítettet is, esetleg érzelmekben bővelkedőt – a lényeg, hogy a visszafogottság, amely régóta kötelezően jellemezte a Jaguart, mint minden tisztességes brit prémium márkát, a múlté. Nagyon.
Copy nothing – ez a másik fő irányelv, amely állítólag még a cégalapító Sir William Lyons mondott, hogy tudniillik a Jaguar soha nem másolhat másokat, sem formai, sem műszaki megoldásaiban.
Az új arculathoz kapcsolódó első terméket még nem mutatták be, de a vállalati kommunikációhoz kapcsolódó stíluselemeket igen, és azok egy része minden bizonnyal visszaköszön majd az autókon is.
Ilyen a márkajelzés, amely minimalista, modern betűtípussal írja ki a márkanevet. A Leaper, azaz az ugró Jaguar megmarad, de köré párhuzamos vonalakból építenek világot. A legmeghökkentőbb ugyanakkor a merész színválaszték, amely vélhetően a karosszériák és a belterek tónusaiban is visszaköszön majd – ha így lesz, a jövő Jaguarjai nem sokban fognak emlékeztetni az általunk jelenleg ismert modellekre.