2019-ben tért vissza, és folyamatos fejlesztésekkel tartotta magát a figyelem középpontjában a Toyota Supra (illetve most már GR Supra). Kisebb motor, kézi váltó, átdolgozott fékrendszer került a portfólióba, most viszont mindennek vége: hat év után véget ér a mese, a GR Supra távozik a Toyota modellkínálatából. Hogy lesz-e utód, egyelőre nem tudni, mindenesetre a végére még jó néhány érdemi ötletet tartogattak.
A két limitált búcsúszéria közül az egyiket alább ismerheted meg, a másikról pedig ide kattintva olvashatsz.
Toyota GR Supra Lightweight Evo
A Toyota Gazoo Racing az ügyfelektől kapott visszajelzések alapján fejlesztette ki a GR Supra Lightweight Evo modellváltozatot, amely nem elsősorban a menetdinamikára, hanem a vezetési élményre összpontosít.
Az aktív differenciálmű egyedi vezérlést kapott, így kanyarban kevésbé válik alulkormányozottá a kupé. A kerékdőlést mindkét tengelyen módosították, ami javítja az ívmeneti stabilitást. A lassítást nagyobb Brembo fékekre bízták.
Az elektronikusan szabályozott lengéscsillapítókat újraprogramozták, elöl keményebb kanyarstabilizátort alkalmaztak, az első lengőkarok keményebb gumiperselyt, a hátsó segédváz megerősített gumibakokat kap, a padlót merevítő keresztidomot erősebb darabra cserélték.
A csomagtér peremére apró kacsafarok légterelő került, az első kerekeknél módosították a levegő áramlását befolyásoló elemeket. Áthangolták az elektromos szervokormányt, így az irányíthatóság közvetlenebb, a kormányzás pontosabb.
A keréktárcsák mindkét tengelyen 19 colosak, matt fekete kivitelűek. Az ülések valódi bőr és Alcantara kárpitozást kaptak, hímzett GR-logóval. A manuális váltó karjának környéke, a díszítő öltések, valamint a biztonsági övek pirosak.
A Toyota GR Supra Lightweight Evo tervezett példányszámáról nem tesz említést a Toyota, így elképzelhető, hogy nem lesz korlátozás. Az európai forgalmazás 2025 januárjában indul.