Ian Callum nevével többször találkozhattak már olvasóink; az autóipar egykori sztárdizájnere évek óta saját projekteket visz, ahol kompromisszumok nélkül valósítja meg elképzeléseit.





A nevét viselő Skye bemutatkozásakor négyméteres, elektromos terepszöcskeként nyűgözte le a világot, és bár hamarosan elkezdik forgalmazni robusztus alapkivitelét, a cég már most megmutatta, milyen második verzióval készül előrukkolni 2025 során.
A képeinken látható Dynamic verzió nem terepre született, hanem aszfaltra, ennek ellenére jól látható, hogy megőrizte az alapmodell hangsúlyosan terpesztő, lágy rugós, hosszú rugóutas felfüggesztését.
Az elegáns külső kivitel azonban már elárulja, hogy a Skye Dynamic városba készült – vagy országútra, de a 270 kilométeres elméleti hatótávolság ez utóbbit észszerűtlenné teszi.
Kérdés persze, hogy minek racionalitást keresni egy szigorúan 2+2 üléses (a szépen formázott első sportülések mögött csak egy párnázott pad található), 40 millió forint körüli indulóáron kínált autóban…
Igényesnek mindenesetre igényes a belső tér kialakítása, a hófehér, minőségi bőrrel burkolt ülések, a gumírozott padló, valamint a beltér számos pontján feltűnő, élénk narancssárga bőrelemek különleges hangulatot teremtenek. Speciális stíluselem a minimalizált skót kockás mintázat.
A műszeregység klasszikus, két kerek analóg órából áll, de persze van okostelefon-integráció is a középkonzolon. Az irányváltó a hídként emelkedő középkonzolról, nyomógombokkal vezérelhető; a kezelőszervek minimalisták, lényegre törők.