Ian Callum nevével többször találkozhattak már olvasóink; az autóipar egykori sztárdizájnere évek óta saját projekteket visz, ahol kompromisszumok nélkül valósítja meg elképzeléseit.

20 fotó

A nevét viselő Skye bemutatkozásakor négyméteres, elektromos terepszöcskeként nyűgözte le a világot, és bár hamarosan elkezdik forgalmazni robusztus alapkivitelét, a cég már most megmutatta, milyen második verzióval készül előrukkolni 2025 során.

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 6

A képeinken látható Dynamic verzió nem terepre született, hanem aszfaltra, ennek ellenére jól látható, hogy megőrizte az alapmodell hangsúlyosan terpesztő, lágy rugós, hosszú rugóutas felfüggesztését.

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 7

Az elegáns külső kivitel azonban már elárulja, hogy a Skye Dynamic városba készült – vagy országútra, de a 270 kilométeres elméleti hatótávolság ez utóbbit észszerűtlenné teszi.

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 8

Kérdés persze, hogy minek racionalitást keresni egy szigorúan 2+2 üléses (a szépen formázott első sportülések mögött csak egy párnázott pad található), 40 millió forint körüli indulóáron kínált autóban…

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 9

Igényesnek mindenesetre igényes a belső tér kialakítása, a hófehér, minőségi bőrrel burkolt ülések, a gumírozott padló, valamint a beltér számos pontján feltűnő, élénk narancssárga bőrelemek különleges hangulatot teremtenek. Speciális stíluselem a minimalizált skót kockás mintázat.

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 10

A műszeregység klasszikus, két kerek analóg órából áll, de persze van okostelefon-integráció is a középkonzolon. Az irányváltó a hídként emelkedő középkonzolról, nyomógombokkal vezérelhető; a kezelőszervek minimalisták, lényegre törők.

Luxusautóknál is menőbb ez a törpeterepjáró 11