1079 lóerő percenkénti 7000-es fordulatszámon, 1123 Nm nyomatéki csúcs 6000/percnél: a Chevrolet Corvette ZR1 2025-ös kiadásának 5,5 literes, ikerturbós V8-as erőforrása úgy odateszi magát, mint soha senki – ezekkel a paraméterekkel ez az amerikai autógyártás történetének legerősebb V8-as motorja (nem számítva persze az olyan manufaktúrák termékeit, mint mondjuk a Hennessey.)
Ez a bődületes erő a gyári aerodinamikai csomaggal 375 km/óra végsebesség elérését teszi lehetővé, ez pedig egy újabb össz-amerikai rekord a Corvette ZR1 övén. Alapértelmezésben az autó 2,5 másodperc alatt gyorsul nulláról 96 km/órára (60 mérföld/óra), ami nem rekord, hiszen az összkerékhajtású hibrid Corvette, az E-Ray is képes ugyanerre.
A Chevrolet mérnökei azonban megtervezték a speciális nagysebességű ZTK kivitelt, amely jelentős leszorítóerőt fejlesztő, szénszálas idomokból álló aerodinamikai csomagot, valamint kivételesen tapadós Michelin Pilot Sport Cup 2R abroncsokat bocsát a vevő rendelkezésére. Ezzel a 0-96 km/óra gyorsulás szintidejét 2,3 másodpercre szorították le, illetve az autó 9,6 másodperc alatt futja a negyed mérföldes távot – ez egyébként csak egy tizedmásodperccel gyorsabb, mint amire a ZTK nélküli ZR1 képes, de ahogy említettük, ebben a műfajban a tizedmásodperceken dőlnek el sorsok.