A közelmúltban bemutatott Leapmotor C10 versenyképes, bár nem kiemelkedő paraméterekkel rendelkezik: 160 kW-os (218 LE) villanymotorját egy 69,9 kWh kapacitású akkumulátor hajtja akár 420 kilométeren át; az akkut tölteni akár 350 kW-tal lehet.

Ehhez képest a frissen színre lépett C10 REEV, a márka első hatótávolság-növelő áramfejlesztőjével felszerelt típusa, minden sarokszámában eltér. A villanymotor hajszállal gyengébb, 158 kW-os (215 LE), a 28,4 kWh akku-kapacitás 145 kilométerre elegendő. A különbözetet egy 1,5 literes benzinmotor hidalja át, amely nem hajtja a kerekeket, csupán áramot fejleszt, és tölti az akkut, ezzel 950 kilométerre növelve a hatótávolságot.

A benzinmotor átlagos üzemanyag-fogyasztása 0,4 liter / 100 km, ami, ha a hatótávolság-növelővel megtehető extra 800 kilométerre számoljuk, 3,2 literes összfogyasztást jelent ezen a távon. Vagy valaki rosszul értelmezi az átlagos üzemanyag-fogyasztás fogalmát, vagy a franciák keze alá dolgozó kínaiak feltalálták a majdnem-örökmozgót.

(Egyébként nyilvánvalóan az előbbiről van szó; a gyártó ugyanis nem határozta meg, milyen töltöttségi szinten kapcsol be az áramfejlesztő, így azt sem tudjuk, hány kilométert tett meg elektromos üzemben a jármű, amikor  a szabvány szerinti méréseket elvégezték.

Ha egyenáramról töltjük, a C10 REEV 18 perc alatt vesz fel 72 kilométerre elegendő energiát. A hajtáslánc több üzemmódot kínál, így van takarékos módus, ahol a hatótávolság a legfontosabb, illetve van sportos beállítás, ahol a minél nagyobb motorteljesítményre koncentrálnak a beállítások.