A Samsung-birodalom egyik ékköve a Harman, amely amellett, hogy fél tucat jó nevű audiospecialista vállalatot irányít a JBL-től az AKG-n át a Mark Levinsonig, az autóiparban is egyre nagyobb nevet szerez magának, mint a hálózatba kötött rendszerek, információs technológiák és vezetőtámogató megoldások szakértője.
Most bemutatott újdonságaik túlnyomórészt az előző évek fejlesztéseire – a Ready Display kijelzőtechnológiára, a Ready Care vezetőfigyelő technológiára, valamint a fedélzeti rendszereket frissíthető egységbe foglaló Ready Upgrade vezérlőegységre – épülnek.
Fontos fejlesztés például, hogy a vezető kognitív és vizuális terhelését, valamint légzését egyaránt mérő Ready Care felügyeleti rendszert összekapcsolták a Gentherm nevű beszállító klímavezérlő rendszerével, így lehetővé téve, hogy a vezető figyelemszintje, ébersége és stressz-szintje függvényében szabályozzák a személyre szóló fűtést, illetve hűtést.
Aztán ott van Luna, a szintén új fejlesztésű Ready Engage mesterségesintelligencia-alapú vezérlőrendszerre épülő avatár. A technológia egyrészt személyre szabott, érzelmi töltetű kommunikációt képes folytatni az utasokkal, másrészt szabadon bővíthető, így az autógyártók ráfejleszthetik saját technológiáikat.
Ehhez társulnak az olyan, meglévő rendszerek fejlesztései, mint a Ready Aware, amely a jármű és a hálózat közötti kétirányú kapcsolatot biztosítja, és képes előre jelezni a várható forgalmi veszélyhelyzeteket, vagy a már említett Ready Display, amely az autóiparban elsőként teljesíti (már 2025 elején) az új HDR10+ képfeldolgozási szabványt, amely minden körülmények között optimális képminőséget biztosít.