Száz évvel ezelőtt, 1924-ben gyártották azt az autót, amelyre legidősebbként 2024-ben kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kötöttek a Netrisknél, vagyis a kora ellenére még forgalomban van.

A kgfb-t kötő autósok – köztük üzembentartók és tulajdonosok – között a legidősebb 96, a legfiatalabb pedig 17 éves volt. A casco esetében a legidősebb szerződéskötő 95 éves, míg a legfiatalabb 18 éves korában biztosította az érintett autót.

A kgfb-t nézve az Opel és a Volkswagen volt a sláger a társaságnál, az összes biztosítás 9-9 százaléka köthető a két márkához. Utánuk következik a Ford és a Suzuki, előbbi 8, utóbbi 7 százalékos eredménnyel.

Más a felhozatal a cascónál: a Toyota vezet 11 százalékos aránnyal az összes tavalyi biztosításra vetítve. Második 8-8 százalékkal a Suzuki és a Ford, majd az egyaránt hétszázalékos Volkswagen és Škoda következik.