Szokatlan csatornán: üzleti LinkedIn-fiókján keresztül mutatta be legújabb tanulmányautóját az Audi. Mivel csak semmitmondó kísérőszöveget fűztek a képekhez, még az sem egyértelmű, hogy a Q6 e-tron alapjait hasznosító koncepció ténylegesen létezik, vagy csak számítógépes grafika az egész.
Az mindenesetre nyilvánvaló, hogy átgondolt fejlesztésről van szó: hogy a radikálisan megnövelt hasmagasság mellett ne váljanak sutává az autó arányai, jelentősen kiszélesítették a kerékíveket, és hogy az így megnövelt homlokzat ne maradjon kopár, extra helyzetjelzőket helyeztek el a hűtőmaszk két oldalán.
A módosított lemezfelületeket szénszálas kompozit (mintázatú) panelekből formálták meg, a futómű komponenseit is újragyártották. A szeges abroncsokon gördülő autó tetejére csomagtartót illesztettek, a szélvédőkeret fölött hat nagy fényerejű LED-lámpa biztosít extra megvilágítást.
Műszaki paramétereket nem tett közzé a gyár, így csak feltételezzük, hogy az Audi Q6 e-tron offroad concept a modellcsalád legerősebb hajtásláncát kapta meg: az SQ6 rendszerteljesítménye 360 kW (490 LE), ami a rajtautomatika aktiválásakor 380 kW-ra (517 LE) nő. Az autó 4,3 mp alatt gyorsul 0–100 km/órára, a nettó 94,9 kWh kapacitású akkumulátor 598 kilométeres elméleti hatótávolságot engedélyez – persze ezek a teljesítményadatok a szériakivitelű változatra érvényesek.

Balra a tanulmány, jobbra a szériakivitelű Q6 e-tron