Február 14-én, Bálint-napon tartotta évindító sajtóeseményét a Peugeot. Az E-Lion napon sok mindenről szó esett, az új generációs modellekben felhasznált, megújuló forrásból származó vagy újrahasznosított anyagoktól kezdve a francia autógyártó környezetvédelmi és oktatási programjain át az elektromos portfólió vonzerejét növelő garanciális ajánlatig, amely nem csak az akkumulátorra, de az egész járműre nyolc éven át érvényes.
Ami a konkrét termékújdonságokat illeti, két tisztán elektromos modell kínálatában várható fontos bővítés.
Az e-3008 és az e-5008 motorkínálatában egyaránt megjelenik a tavasz elején a korábban már beharangozott duplamotoros, 240 kW-os (326 LE), összkerékhajtású verzió. A 157 kW-os (213 LE) lóerős első villanymotorhoz egy 83 kW-os (112 LE) hátsó elektromos gép társul. A Peugeot legerősebb e-SUV-jai hasonló hatótávolsággal bírnak, mint a 240 kW-os, elsőkerék-hajtású alapmodellek. Ez az e-3008 esetében 525 kilométert jelent, az e-5008 AWD hatótávolságát nem határozták meg, a korábbi információkat alapul véve 500 kilométerre becsüljük az értéket.
Ha ezzel nem is dönt rekordot az e-5008, megteszi egy másik értékével. Megjelenik ugyanis a két üléssoros, ötszemélyes verzió, amelynek csomagtere 78 literrel tágasabb, mint a hétülésesé, ha lehajtjuk a harmadik sori üléseket. A 994 liter a Peugeot szerint új mércét állít a szegmensben. Ha ketten utaznak az e-5008 fedélzetén, 2310 literes (igen, 2,3 köbméteres!) a rendelkezésre álló rakodótér.
Szintén ez a modellpáros kapja meg az új akkumulátor előfűtő rendszert. A funkciót az útvonaltervező szoftver vezérli, méghozzá úgy, hogy mire megérkezünk a töltés helyszínére, az akkumulátor hőmérséklete elérje a gyors és hatékony töltéshez ideális értéket.