A 2017-es XC60 volt az első modell, amelyet azt követően mutattak be, hogy a Volvo csatlakozott a kínai Geely-csoporthoz. Ettől minden bizonnyal független tény, hogy a típus bemutatása óta vezeti a márka eladásait, sőt, 2024-ben jobb évet zárt, mint valaha – ez ritka teljesítmény egy hétéves modelltől, egyben részben azt is megmagyarázza, hogy miért nem váltotta le még a Volvo.

Akárhogy is, a most beharangozott, 2026-os modellévi verzió számos ponton előrelépést mutat az eddigihez képest.

A legfontosabb természetesen az infotainmentrendszer frissítése. A képernyő mostantól 11,2 colos, emiatt jócskán túllóg a számára eredetileg kijelölt helyen – szerencsére a szabadon álló képernyő a divat, így ez a megoldás eladhatónak tűnik a piacon.

Frissül a legöregebb új Volvo 53

A nagyobb kijelzőnél fontosabb, hogy megnőtt a pixelsűrűség, azaz élesebb a kép, valamint változott a szoftver is a rendszer mögött, ami új megjelenést és menürendszert jelent. Ez a szoftver egyébként a korábban eladott XC60-asok egy részére ingyen letölthető lesz, a gyártás dátumától függően.

Frissül a legöregebb új Volvo 54

Ami nem letölthető, az a 2026-os XC60-as vadonatúj, Snapdragon processzorra épülő hardvere, ami sokkal gyorsabbá teszi a rendszert: a parancsokra fürgébben reagál, és villámgyorsan frissít, ezért késlekedés nélkül jelennek meg az információk a kijelzőn.

Frissül a legöregebb új Volvo 55

Módosul néhány beltéri dekorrészlet, új kárpitok és burkolatok jelennek meg. A karosszériaszínek választéka frissül, a hátsó lámpatestek búrája sötét lesz, és persze az XC60 is megkapja azt a harántcsíkos, aszimmetrikus hűtőmaszkot, amelyet az EX90 vezetett be a Volvónál.

Frissül a legöregebb új Volvo 56

Opciós légrugók, laminált üvegek, légtisztító rendszer és Bowers & Wilkins audiorendszer teszi teljessé az ajánlatot.