A tisztán elektromos járművek iránti érdeklődés megcsappanása miatt az autógyártók többsége kényszerpályára került: akik képesek rugalmasan váltani és alkalmazkodni a helyzethez, azok átvészelhetik ezt az időszakot, akik nem, azok csődbe mennek (vagy már csődbe is mentek).
A Karma Automotive talán belecsúszhat az első kategóriába. A cég eleve egy csődöt követően jött létre, miután befektetők felvásárolták a fizetésképtelenné vált Fisker Automotive vállalatot, de ennek már több mint tíz éve. Azóta bemutatták a Revero szedánt, ami valójában egy átdolgozott Fisker Karma, majd elindítottak és félbehagytak projekteket.
A Revero utódja, a Gyesera eredetileg tisztán elektromos modellként lépett volna színre, ám ehelyett hatótávolság-növelővel szerelt villanyautóként (EREV) kerül majd piacra valamikor 2025 során. Ezt követi 2026 második félévében a Karma Amaris, a most bejelentett EREV kupé, amely – ugyanúgy egyébként, mint a Gyesera – a Revero (azaz az eredeti Fisker Karma) alumínium vázszerkezetének módosított kiadására épül, szénszálas borítólemezekkel. A tavaly megszellőztetett Karma Kaveya szupersportkocsi megmarad tisztán elektromosnak, ám sorozatgyártását 2027-re halasztották.
A Karma Amarisról egyelőre csak annyit lehet tudni, hogy a fedélzetén négyhengeres turbómotor fejleszti majd az áramot. Az autó álló helyzetből nem egészen 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 265 km/óra lesz. Ajtajai felfelé nyílnak, a kovácsolt könnyűfém keréktárcsák 22 colosak.