A korábbi A6 TFSI e modellhez képest jó 45 százalékkal nagyobb: nettó 20,7 (bruttó 25,9) kWh kapacitású akkumulátorral szereli az új Audi A5 frissen bemutatott plug-in hibrid változatait az Audi. Az előrelépés a nagyobb energiasűrűségű celláknak, valamint az akkucsomagok eltérő felépítésének köszönhető: a cellákat immár nem rendezik modulokba, hanem közvetlenül az akkuházba ragasztják be azokat, így kevesebb helyet foglalnak.

A töltési teljesítmény is nőtt: a korábban 7,4 kW-ra hitelesített váltóáramú fedélzeti töltő mostantól támogatja a 11 kW-os töltést, ami 2,5 óra alatt tölti fel teljesen az akkut. A tisztán elektromos hatótávolság eléri a 110 kilométert.

A regeneratív fékrendszer teljesítménye három fokozatban állítható, a legerősebb állásban 88 kW-tal tölt vissza az akkumulátorba a rendszer, amely normál járműhasználat mellett több mint 90 százalékban lefed minden lassítási igényt.

Hibridekkel erősít az Audi 39

A 2,0 literes, 185 kW (252 LE) teljesítményű benzinmotorra épülő plug-in hibrid rendszer két teljesítményszinten érhető el; a villanymotor mindkét esetben 105 kW teljesítményű, a különbség a vezérlésben jelentkezik. A belépő szintű e-hybrid quattro 220 kW (299 LE) rendszerteljesítményt kínál, míg az erősebb variáns 270 kW (367 LE) maximumra képes. Az előbbi 5,9, az utóbbi 5,1 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, a végsebesség mindkét változatnál 250 km/óra.

Hibridekkel erősít az Audi 40