A nikkel-mangán-kobalt (NMC) akkumulátor továbbfejlesztésének, valamint az átdolgozott, takarékosabb hajtásláncnak köszönhetően mintegy 6%-kal nőtt a Corsa Electric hatótávolsága.
A változás a nagyobbik, 51 kWh kapacitású akkumulátort érinti, amelyhez a 115 kW-os (156 LE) villanymotor társul. Ez utóbbi átlagos energia-felhasználása 14,6 kWh/100 km-ről 14,2-re csökkent.
Ez a konfiguráció eredetileg (kiviteltől függően) 405 kilométeres maximális hatótávolságot biztosított, ami most 429-re nőtt. A töltési lehetőségek (11 kW váltóáramú, 100 kW egyenáramú töltési teljesítménycsúcs) nem változtak.
Az Opel magyarországi weboldalán még nincs nyoma a változásnak, de a német konfigurátorból kiderülnek a részletek. Ezek szerint a 429 kilométeres maximális hatótávolság a Corsa Electric YES limitált kiadás esetében érhető el. A Corsa Electric GS felszereltségi szinten 428, a belépő Editon verziónál pedig 424 kilométer az elméleti maximum, azaz itt is mérhető, 4% feletti a hatótávolság növekménye.
A Corsa YES különkiadás egyébként nem csak messzebb megy, de látványosabb is: a karosszériaszínek választéka az eukaliptusz-zölddel, kobaltkékkel és az érzéki nevű csókpirossal bővült – utóbbi majdnem olyan izgalmas, mint az extra huszonnégy kilométer.