Idén júliusra ígéri az Ioniq 6 N premierjét a Hyundai. A kindulási alapot a 2022-ben bemutatott RN22e technológiai tanulmányautó adja. Amennyire a rendelkezésre bocsátott egyetlen, homályos részletfotó alapján meg tudjuk ítélni, az Ioniq 6 N a korábban bemutatott Ioniq 5 N-nél is agresszívabb aerodinamikai / optikai csomagot kap. Kérdés, hogy ezzel jár-e teljesítménynövelés – na, nem mintha a 650 elektromos lóerő és a 3,4 másodperces gyorsulás álló helyzetből 100 km/órára nem volna elegendő egy közúti autónál.

12 fotó

Míg az Ioniq 6 N csak nyáron érkezik, az alapverzió most bemutatott ráncfelvarrására már korábban számítunk.

Hosszában és felfelé egyaránt megnyújtották a motorházfedelet, ami még hegyesebb, dinamikusabb megjelenést eredményez. A karosszéria alján fekete díszítőburkolattal találkozunk, ami az ajtókra is felhúzódik. A korábbi kétfedelű hátsó szárnyból törölték a felső elemet, megnyújtották viszont az alsó kacsafarkat.

Markáns eltérést jelentenek a keskeny lámpatestek, a nappali világítás és a fényszóró immár nem közös búra alatt található. A vízszintes LED-elemek a Nexo hasonló megoldását idézik.

Újabb sportmodellt mutat be a Hyundai 6

Az utastérben a műszerfal, a kormánykerék és az ajtókárpit változott, a könyöklő funkcionalitását feljavították, a klímaberendezés nagyobb kijelzőt kapott.

A Hyundai modellpalettájának egészén alkalmazott, sportos kivitel, az N Line az Ioniq 6 családot is utoléri: agresszívabban kialakított első és hátsó lökhárítók, a farnál elhelyezett fekete idomok, valamint pixel LED-es lámpatestek kölcsönöznek harciasabb megjelenést az autónak.

Újabb sportmodellt mutat be a Hyundai 7