A fotót a Szombathelyi Biciklisek klubja Feacebook-csoportban találtuk, és újra meg újra meg kell néznünk, mert egyelőre nem nagyon hisszük el, amit látunk. Ilyen van?

Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 1
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 7
Engedjétek meg, hogy négy giffel reagáljunk:
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 8
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 9
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 10
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 11
Értem én, hogy kocsibehajtókkal tűzdelt a szakasz, de ezt így kell? Nem vagyok kerékpárútügyi szakértő, de vannak kétségeim. Tervek vajon készültek, vagy csak beöntötték az aszfaltot, elsimították, és kész?
Egyébként nem mindenkit zavar a dolog, vannak pozitív visszajelzések, szóval ha a lakosság boldog, mi is azok vagyunk: 
„Szerintem arra amire csinálták tökéletesen megfelel, a munkások ki tudnak menni dolgozni, meg a szomszéd faluból is be lehet jutni a városba, azt nem mondom hogy 40-el kényelmes, de közlekedni jó.”

„Körmendi vagyok, ma reggel is erre futottam. Persze, elsőre vicces. De feltettem a kérdést magamnak, hogy vajon a szintkülönbséget hogyan oldottam volna meg és sajnos nekem sem jutott jobb az eszembe. Inkább hálás vagyok érte, hogy most már erre is járhatok az országútival és nem botlok meg futás közben a kátyúkban.”

„Nincs ezzel baj, ha jelzik a bukkanót és kiírják, hogy ? % emelkedő :) ” 

„Ahogy elnézem esőben lehet rajta vízibiciklizni is”

És végül a legnagyobb igazság: „Szerintem ezen senki nem fog biciklizni, hanem a mellette lévő járdát. Kvázi nem volt értelme.”

A hozzászólások között találtuk még egy érdekességet, Tatáról. Az akadály állítólag az autósok ellen készült, akik előszeretettel használták a bringások aszfaltcsíkját.

Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 12