Amikor azt olvassuk, Golf R Concept, brutális motorteljesítményre gondolunk. Ez esetben viszont a hajtáslánc sokadlagos jelentőségű: a szórakoztatóelektronikai ipar első számú kiállításán, a CES-en ugyanis a fedélzeti elektronikai rendszerek érdeklik a közönséget.
A Volkswagen nem is okozott csalódást: a Golf R Touch Concept középkonzolját egy egyelőre aránytalanul nagy, 12,8 colos érintőképernyő foglalja el. Ennek konfigurációja szabadon variálható, akár egy táblaszámítógép esetében.
Jönnek a gigakijelzők a Volkswagennél 1
Jönnek a gigakijelzők a Volkswagennél 35
A nagy felbontású monitorhoz egy háromdimenziós kamera csatlakozik, amely valós és praktikus gesztusfelismerő funkciókat tesznek lehetővé. Ha például megérintjük a tetőt, majd kezünket elölről hátrafelé mozgatjuk, kinyílik a napfénytető; fordított irányú kézmozdulatra pedig magától bezáródik. 
Hasonlóképpen állíthatók az ülések is: az erre szolgáló virtuális kezelőfelület az ülések oldalfalának megsimításával hívható elő a hatalmas monitoron.
Jönnek a gigakijelzők a Volkswagennél 36
Nem ez az egyetlen digitális kijelzőfelület a Golf-tanulmányban: a klímaberendezés, a fedélzeti rendszerek és a multimédiás berendezés egy 8 colos kijelzőről vezérelhető, míg a műszerparkot a Passatból ismert, 12,3 colos monitor helyettesíti.
A bonyolult rendszerekhez némi parasztvakítást is társított a Volkswagen: a beltér hangulatvilágítása 16,7 millió színben hangolható, így garantálva, hogy ha egyszer megtaláltuk álmaink tónusát, soha többé ne lelhessünk rá az árnyalatok dzsungelében.
Jönnek a gigakijelzők a Volkswagennél 37