2/21 A dizájn meghatározó ismertetőjegye az új rajzolatú, két részre osztott nappali menetfény.
A dizájn meghatározó ismertetőjegye az új rajzolatú, két részre osztott nappali menetfény.
Fotó megosztása:
3/21
Fotó megosztása:
5/21 Az Avant bemutatása egyszerre esik a négyajtós kivitelével. Csomagtartója 505 literes.
Az Avant bemutatása egyszerre esik a négyajtós kivitelével. Csomagtartója 505 literes.
Fotó megosztása:
6/21 Az Audi A4 is beállt a rögzített, táblagépeket imitáló kijelzővel ellátott típusok sorába. Szerencsére a szellőző megmaradt külön panelen.
Az Audi A4 is beállt a rögzített, táblagépeket imitáló kijelzővel ellátott típusok sorába. Szerencsére a szellőző megmaradt külön panelen.
Fotó megosztása:
7/21 Az MMI vezérlőtárcsája az egyetlen opció, nincs érintőképernyő a menürendszerhez. Elhelyezése a váltó fajtájától függ, kézi váltó esetén hátra kerül.
Az MMI vezérlőtárcsája az egyetlen opció, nincs érintőképernyő a menürendszerhez. Elhelyezése a váltó fajtájától függ, kézi váltó esetén hátra kerül.
Fotó megosztása:
9/21 Minden vonal arra dolgozik, hogy szélesebbnek tűnjön a karosszéria.
Minden vonal arra dolgozik, hogy szélesebbnek tűnjön a karosszéria.
Fotó megosztása:
10/21 Hátulról.
Hátulról.
Fotó megosztása:
11/21 Talán csak azért nőtt pár centit, hogy a kötelező, fejlődést kifejező adatsor meglegyen.
Talán csak azért nőtt pár centit, hogy a kötelező, fejlődést kifejező adatsor meglegyen.
Fotó megosztása:
13/21
Fotó megosztása:
14/21 Nincs céltalan ív, domborítás a karosszérián, a kidolgozás minősége meghökkentően tökéletes, szinte alig észrevehetőek az illesztési pontok.
Nincs céltalan ív, domborítás a karosszérián, a kidolgozás minősége meghökkentően tökéletes, szinte alig észrevehetőek az illesztési pontok.
Fotó megosztása:
15/21
Fotó megosztása:
17/21
Fotó megosztása:
18/21
Fotó megosztása:
19/21
Fotó megosztása:
21/21
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A dizájn meghatározó ismertetőjegye az új rajzolatú, két részre osztott nappali menetfény.
Az Audi jól megpakolta az új A4-est a legkorszerűbb technológiákkal, amelyek közül csak egy az adaptív Matrix LED fényszóró.
Az intelligens rendszer lényege, hogy a LED-es távolsági fényszóró számos önálló kis diódából áll, amelyek hozzájuk kapcsolt lencsékkel, illetve fényvisszaverőkkel működnek együtt. A gyorsan reagáló vezérlőegység irányításának megfelelően ezek a kis diódák az adott helyzetnek megfelelően külön-külön bekapcsolódnak, kikapcsolódnak vagy tompított fényerővel világítanak.
Ha az autóba épített kamera szemből érkező járművet észlel, a Matrix LED tompítja a szembejövő, illetve az elhaladó járműre irányuló fénysugarakat, az összes többi köztes és környező területre pedig továbbra is teljes fényerőt ad.
Az éjjellátó-asszisztenssel együttműködve a gyalogosokat is felismeri a Matrix LED: ha a rendszer az autó előtti kritikus zónában személyt észlel, az önálló LED-ek gyors egymásutánban háromszor rávillantanak, egyértelműen kiemelve a gyalogost a környezetéből, egyidejűleg figyelmeztetve mind a gyalogost, mind a vezetőt.
Az utóbbi funkcióra hívta fel a figyelmet az Audi új, brüsszeli akciójával, amelynek keretében egy A4-es orrát mintázó reklámtáblába beszerelték a Matrix LED-rendszert, ami kiemelt figyelmet fordított a gyalogosokra, íme: