A Mercedesek nemesítésével világhírnevet szerzett cég D8 S nevű újdonságában 80 lóerővel és 130 Nm forgatónyomatékkal növelte meg az S 400 CDI teljesítményét. Ezekkel a paraméterekkel a világ legerősebb dízel limuzinja 6,5 másodperc alatt gyorsul fel százra, végsebességét elektronika korlátozza 265 km/h-ra. Két tuning-fokozatot is kínál az 1977-ben alapított vállalat a négy literes CDI-hez. D8 néven a motorelektronikán változtatnak 4980 német márkáért. Ez a megoldás 40 lóerőnyi többlethez segíti a szériában 250 lovas dízel S 400-ast. A 330 lóerős teljesítmény eléréséhez különleges katalizátort és sportkipufogót is beépít D8 S típusjelű modelljébe a Brabus. Ennek ára további 15000 német márka.
Kisebb öngyulladásos Mercedes motorok tuningolását is vállalja a Brabus. Bodo Buschmann vállalata 205 lóerőt és 450 Nm-t csihol ki a 2,7 literes CDI-ből. A 3226 cm³-es dízelmotort 197-ről 241 lóerőre tuningolják a bottropi székhelyű cégnél, forgatónyomatékát 470-ről 540 Nm-re növelve.