A K2-es csomaggal kezdődik a Brabus motortuning programja a C-kombihoz, és a Mercedes C 200 Kompressorra épül. Különleges rezgéscsillapítással látták el a főtengelyt és megerősített szíj hajtja a kompresszort. A Brabus sportkipufogó rozsdamentes acélból készül. 186 lóerőre növelték a kétliteres motor eredetileg 163 lóerős teljesítményét, forgatónyomatéka 250 Nm 4000 1/perc fordulatszámon. A négyhengeres kombi 8.9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 241 km/h.

Mindkét dízelmotoros változathoz kínál tuningot a Brabus. A D3-asban a 2.2 literes közös-nyomócsöves dízelmotor teljesítménye 165 lóerő, nyomatéka 360 Nm 1800-as és 2600-as 1/perc fordulat között. A D4-es kódú Brabus Mercedes a C 270 CDI motor 170 lóerős teljesítményét növeli 205-re, legnagyobb forgatónyomatéka 450 Nm. Álló helyzetből 100 km/órára 8,5 másodperc alatt gyorsul fel az öthengeres dízelmotorral szerelt Mercedes C-kombi. Végsebessége 238 km/h.

A legerősebb Brabus C-kombi a BRABUS 3.8 S, amely a széria C 320-on alapul. A motor hengerűrtartalma 3,2 helyett 3,8 liter, amit a furat és a löket növelésével értek el. A 300 lóerős autó legnagyobb nyomatéka 395 Nm. 259 km/h a kombi legnagyobb sebessége és 7,2s alatt gyorsul 0-ról 100km/h-ra.

Motorváltozattól függően 17, 18 illetve 19 colos könnyűfém felnit kínálnak a kombikhoz. A felnikhez a Sachs-szal közösen fejlesztett felfüggesztések járnak. A Brabus Monoblock könnyűfém felnik közül a legnagyobb méretű 8,5Jx19-es. Michelin vagy Pirelli gumik közül lehet választani. A legnagyobb méretű abroncsok elöl 235/35, hátul 265/30-asok.

A látványos és hatásos légterelőkön kívül belül is kínál változtatásokat a bottropi székhelyű tuningcég. Alumínium a pedálsor, kék fénnyel világít a Brabus embléma a váltókar tetején, különleges, Brabus emblémás a taposólemez és egyediek a bőrülések.