Steinmetz Astra Coupe CT/S
A Bertone karosszériás elegáns szériakupé sportkocsivá vált a német tuning műhelyben.
Az Astra Coupe kétliteres turbómotorja gyárilag 190 lóerőt és 250 Newtonmétert teljesít.
A motor teljesítményét 230 lóerőre növelte a Steinmetz. A CT/S forgatónyomatéka 50 Newtonméterrel nagyobb a gyári értéknél. A maximális 300 Nm már 1900-as fordulatszámtól rendelkezésre áll.
A motorblokkra a Steinmetz saját fejlesztésű, két duplacsőben végződő kipufogórendszerét illesztik, trapéz alakú, rozsdamentes acél kipufogóvéggel.

Versenysport hangulatot áraszt az autó külső megjelenése. A csomagtartón elhelyezett hatalmas szárny nemcsak optikai szerepet játszik, hanem jótékony hatása van az autó aerodinamikájára is, mivel növeli a hátsó tengelyre ható leszorítóerőt.
Hasonló szerepet lát el a sportos első lökhárító is. Az autó hangsúlyos oldalsó küszöböket és hátsó lökhárítót kapott. Az előző BMW M3-as tükrének formáját idéző külső visszapillantóval és a hátsó üveg tetején elhelyezett spoilerrel javítják az autó megjelenését. Alumínium utánzatú benzinbetöltő-nyílással is ellátták az Astrát.

Komplett sportfutóművet kapott az Astra CT/S, mely keményebb lengéscsillapitokból és stabilizátorokból, valamint rövidebb rugókból áll.
Az Astra Coupe CT/S-t 8Jx17 méretű felnivel és 215/45 gumival szereli fel a Steinmetz. A gyári kipörgésgátlónak köszönhetően az elsőkerékhajtású autónak nincs szüksége még szélesebb abroncsokra, hogy a teljesítményt a gumik elfüstölése nélkül az útra vigye.

Sportos jellegű a CT/S belseje is. A kiegészítők domináns anyaga az alumínium. Megtalálható a műszerfalon, a kormányon, a pedálokon, a kézifékkaron és a váltógombon is.