A Coupe tengelytávja az ötajtós változaténál rövidebb és a megerősítették a kerékfelfüggesztés elemeit is, hogy az autó a sportosabb igényeknek is megfeleljen. Elöl McPherson felfüggesztés, hátul kettős keresztlengőkarok találhatók. A Coupe-n széria a 15 colos könnyűfém felni, amire alacsony gördülési ellenállású gumikat szerelnek.

A Civic Coupe-t a Honda amerikai fejlesztőrészlege tervezte, és a gyártás is Amerikában, Ohio államban lesz. A Civic Coupe utascelláját megerősítették, nagyobb szilrádságú acél használatával. Ezáltal a zaj és vibráció is kevesebb az új Coupe-ban.

Teljesen új a Coupe hajtásáról gondoskodó 1.7 literes motor. A változó szelepvezérléssel felvértezett motor (VTEC – ld. TechABC: Változó szelepvezérlés) 125 lóerős. Legnagyobb forgatónyomatéka 153 Nm, 4800-as fordulaton. A korábbi 1.6-os motornál az új erőforrás könnyeb, takarékosabb, és a fejlesztési célnak megfelelően, nyomatékosabb.
Kéziváltóval 9.6 másodperc alatt gyorsul a japán kupé 0-ról 100 km/órára, végsebessége 200 km/óra. Automataváltóval a gyorsulás 11.1 másodpercig tart, a végsebesség 194 km/óra.

Négysebességes automata és ötfokozatú kéziváltóval rendelhető az Civic Coupe. A három- és ötajtós változattól elérően a Coupe sebességváltó karját nem a műszerfalon, hanem a padlón helyezték el.

A Civic Coupe csak egy felszereltségi szinten kapható. Széria a blokkolásgátló, az elektronikus fékerő elosztó, négy légzsák, övfeszítő (ld. TechABC: Övfeszítő) és överő határoló, 15 colos könnyűfém kerekek és légkondicionáló. A Honda a Renault Megane Coupe 1.6, a Ford Puma 1.7 és az Opel Astra 1.8 Coupe ellenfelének szánja a kétajtós Civic-et. Magyarországon a Civic Coupe forgalmazását nem tervezik.