Megkezdődött a Citroen C5 hazai forgalmazása
Az alapmotor az 1749 köbcentis benzines, 117 lóerővel és 160 Newtonméteres nyomatékkal. Végsebessége 196 km/óra, százra 12,1 másodperc alatt gyorsul, átlagfogyasztása 7,7 liter 100 kilométerenként. A következő, kétliteres benzines teljesítménye 138 lóerő. 190 Nm-es nyomatékát viszonylag magas, 4100-as fordulaton adja le. Ez a motor szabvány szerint átlagban 8,3 literrel apasztja a 66 literes tank tartalmát. A kétezres C5 9,8 s alatt éri el a 100 kilométeres tempót, végsebessége 208 kilométer óránként.

A csúcsmodellben, a 2946 köbcentis C5 V6 Exclusive-ban széria a sebességfüggő rásegítésű szervókormány, a kisebb modellek rásegítése a motor fordulatszámától függ. Az elektronikus menetstabilizáló rendszer csak 2.2. HDI-hez és a hathengeres C5-höz rendelhető, felára 100 000 forint. A csúcsmodell motorja a Xantiát is hajtotta, teljesítménye azonban 16 lóerővel nőtt, 210-re nőtt. 240 kilométer/órás végsebességet és 8,1 másodperces gyorsulást ad meg a gyár a kéziváltóval szerelt hathengeres modellhez. Automata váltóval a C5 V6 Exclusive súlya 1480-ról 1520 kilogrammra nő, gyorsulása 9,7 másodperc, végsebessége 232 km/óra.

A legnépszerűbbnek a kétezres és a 2.2 literes HDI változatok ígérkeznek. 110 lóerős a kisebbik dízelmotor, forgatónyomatéka is maradt az előddel megegyező 250 Nm, 1750-es fordulaton. Ezzel a nagyon rugalmas motorral a C5 gyorsulása százra 11,3 s, végsebessége 192 kilométer óránként, 5,6 literes átlagfogyasztás mellett. Még többet nyújt a 2.2 literes HDI. A Peugeot 406-ból és 607-ből ismert dízel 314 Newtonméter nyomatékot termel 200-nél, maximális teljesítménye 136 lóerő. Ötfokozatú váltóval 205 km/óra a végsebesség, százra pedig 10,2 másodperc alatt gyorsul. A változó geometriájú turbóval töltött dízel átlagfogyasztása 6,4 liter.

Az összes modell alapfelszereltségének része a manuális klímaberendezés, a vészfékezésnél gyengén nyomott pedállal is a maximális fékerőt felépítő fékasszisztens, az elektronikus fékerő-elosztó és az ABS. Két első, két oldal és két függönylégzsák jár alapáron a C5-höz. Az utasoldali légzsák kulccsal kikapcsolható, így gyermekülés szerelhető be a menetiránynak háttal az utasülésre. Széria az ujjak becsípődését megakadályozó elektromos ablakemelő elöl és az alapmodelleket kivéve az esőérzékelős ablaktörlő. Esőben az X-jelű alapmodellt leszámítva a C5 automatikusan becsukja az opcionális elektromos tetőt és az ablakokat. A jobban felszerelt modellek figyelmeztetik a vezetőt, ha túllépi a megengedett sebességet. Az SX és az Exclusive változatban alapfelszerelés a tolatóradar. Az SX modellektől fölfelé az alapfelszereltségbe tartozik az elektromos ülésállítás. Ugyanígy az SX és az Exclusive felszereltség része az éjszaka a sebességmérő kivételével kikapcsolható műszerfal világítás.