Az autó hátsó traktusa is komoly változáson esett át. Az ülések mögött két darab, a versenyautók légbevezetőjére emlékeztető spoilert helyeztek el. A gyári kis hátsó légterelő helyett egy nagyobb, egészen a bukócsövek közelébe helyezett szárnyat szereltek fel.
Teljesen kiszélesítették az autót mindkét sárvédőíven, a küszöbön és a hátsó lökhárítón is végig fut. A küszöbök hátsó részén légbevezető nyílást találunk melyek több friss levegőt juttatnak a fékeknek.
Megújult a TT eleje is, egyetlen darabból áll az új hűtőmaszk-lökhárító együttes.
A lökhárító alsó része csökkenti a kocsi alá kerülő levegő mennyiségét és növeli a leszórítóerőt. Ezüstszínű, méhsejtmintás rácsra cserélték az eddigi fekete hűtőrácsot és légbevezetőket. Hangsúlyosabb lett a hátsó lökhárító alsó része is. Karosszéria színűre fényezték a Spyder lámpaburáinak belsejét.
280 lóerőre növelték az 1800 köbcentis hengerenként ötszelepes turbómotor teljesítményét. A motorvezérlő elektronika átprogramozásával és egy sportkipufogó rendszer felszerelésével érték el ezt a teljesítményt. Oldalanként egy-egy 101 milliméteres véggel látták el a rozsdamentes acélból készült sportkipufogódobot.
A nagyobb teljesítményhez állítható magasságú H&R sportfutóműre cserélték a gyárit. Keményebb lengéscsillapítók és stabilizátorok, valamint sportrugók kerültek a Hofele Spyder-be. Elöl beállítástól függően 30-50 milliméterrel, hátul ötven milliméterrel csökkenthető az autó magassága.
Brembo típusú, 4 dugattyús féknyereggel ellátott nagyteljesítményű fékre cserélték a széria fékeket.
Bár a képeken még nem látszik de az autóba Recaro Pole Position típusú versenyülések kerülnek, fokozva az autó sportos hatását.
Háromrészes, polírozott könnyűfém felniken gurul az autó. Előre 225/40 ZR 18-as Yokohama márkájú gumi került a 8,5X18-as felnikre, míg hátul 255/35 ZR 18-as gumi 9.5X18-as felnikre.