Carlsson C-Sportcoupé 230 lóerővel
A szériában 197 lóerős, kompresszoros, 2,3 literes motort dolgozták át a Carlsson mérnökei. Az egyik legismertebb Mercedes tuningcégnél megváltoztatták a motorvezérlő elektronika beállításait, optimalizálva a motor gyújtási és kipufogási paramétereit. Lecserélték az ékszíjtárcsákat és a vezérmű szíjat sűrűbben bordázottal váltották fel. A gyári légszűrő helyét a CK23-ban sportlégszűrő veszi át. A beavatkozásnak köszönhetően több levegő jut a kompresszoron keresztül a motorba, ami növeli a teljesítményt, mivel több benzint lehet hozzá adagolni. A maximális teljesítmény elérését segíti a saját fejlesztésű sportkipufogó rendszer is, amely sportosan mély hangzást biztosít a Sportcoupénak. A motor károsanyag-kibocsátása 50 százalékkal alulmúlja az Euro 4-es normát.

230 lóerőt sikerült kihozni a tuningolt, négyhengeres Mercedes motorból, ami 33 lóerővel haladja meg a szériaváltozatot. Maximális forgatónyomatékát-340 Newtonmétert -3000-es fordulattól adja le a motor, szériában ez az érték 280 Nm 2500 és 4600 főtengelyfordulat között.

A menetteljesítményekről annyit lehet tudni, hogy a CK23 végsebessége 247 km/h. A gyorsulásáról annyit hozott nyilvánosságra a Carlsson, hogy a 200 km/h-s sebességet négy másodperccel hamarabb éri el, mint a széria 230 Kompressor.

Teljesen új futóművet kapott az autó. Alacsonyabbra helyezi az autót az új sportrugó készlet, míg a hozzá tartozó lengéscsillapítók nagyobb stabilitást biztosítanak kanyarban.

A Carlsson erősített fékeit szerelték az autóba, amelyekkel jóval intenzívebb lassulást lehet elérni. Az autó stabilitását javítják és a látványnak is jót tesznek az autóra szerelt elöl 225/40 R18-as, hátul 255/35 R18-as gumik és felnik.

Kisebb módosításokat hajtottak végre az autó külsején a Carlssonnál. Az első lökhárító aljához egy kis spoiler toldatot csavaroztak, csökkentve a kocsi alatt kavargó, felhajtó erőt generáló levegő mennyiségét. A hátsó lökhárítóra is került egy kis spoilerajak valamint egy szélesebb kivágás az új, rozsdamentes acélból készült sportkipufogó-végeknek.

Átdolgozták az autó belsejét is. A kilométerórát egy 300 km/h ig kalibrált műszerre cserélték. Szövet helyett mindent puha bőr borít az autóban. Bőrborítású multifunkcionális sportkormányt kapott a CK23-as. Alumínium borítású a kilincs, a kézifékkar és a váltógomb. A Carlsson CK23 Carlsson emblémával ellátott, krómozott küszöbborítást kapott.