Többrészes készlet választható az első lökhárítóhoz, rendelhető egy részből vagy két különálló részből álló karbon koptató, melyet egy kis toldalék helyez közelebb a talajhoz. A felszerelt spoilerajak tovább javítja az autó stabilitását, ugyanis növeli az első tengelyre ható leszorító erőt. Szerepel a kínálatban a Hamann Pole Position tanulmányautón bemutatott Competition lökhárító. A hátsó tengelyre ható felhajtóerőt az autó hátsó lökhárítója alá szerelt diffúzor hivatott csökkenteni.
Többféle csomagtartófedélre szerelhető szárny választható az M3-ashoz. Van hagyományos egyfedelű, dupla fedelű Racing-Look és állítható dőlésszögű Competition. A Competiton szárny a versenysportban töltött évek tapasztalatai alapján készült, kialakításának köszönhetően szinte az útra ragasztja az autót. Tetőspoilert szereltek a hátsó üveg fölé, amely nem csak látványelem, de jótékonyan befolyásolja az autó aerodinamikáját.
Az új küszöb alacsonyabbnak láttatja az autót. Kisebb szúrófényekre cserélték az eredeti ködfényszórókat, amelyek új tartórésze tökéletesen beleillik az eredeti ködlámpafészekbe.
Lámpatakarót szereltek az első fényszórókra, ami által úgy néz ki az autó, mintha négy kerek lámpája lenne.
A Hamann Motorsport egyelőre nem sokat árult el az M3-as tuningolt motorjáról. Beépítésre került egy a versenysportban kifejlesztett airbox, amely több levegőt biztosít a motor számára. Átprogramozták a motorvezérlő elektronikát, így biztosítva a megfelelő üzemanyagellátást és vezérlést, optimalizálva ezzel a nyomaték- és teljesítménygörbéket.
A végsebességet szabályozó elektronika kiiktatásával az autó jócskán, mintegy 42 km/h-val túllépi a széria M3-as végsebességét, azaz 292 km/h-ra képes. A váltóutakat lerövidítő és a váltást pontosabbá tevő Hamann Sport Shiftnek köszönhetően az autó gyorsulása valószínűleg jobb a gyári értéknél. Kétféle végződéssel rendelhető a sportkipufogó-rendszer. Oldalanként 2-2 hagyományos, 76 milliméteres, kerek vagy DTM véggel.
Átalakították az autó futóművét is a Hamann mérnökei. Rövidebb, progresszív (nagyobb berugózáskor felkeményedő) rugókra cserélték az eredetieket, ezáltal elöl 40, hátul 20 milliméterrel került alacsonyabbra az autó. Keményebb lengéscsillapítókat építenek az autóba, még jobb útfogást biztosítva ezzel. Kicserélték az autó első-hátsó stabilizátorait és beszereltek egy polírozott alumíniumból készült, a cég emblémájával ellátott toronymerevítőt.
Öt különböző típusú felnit két különböző nagyságban kínál a megrendelőknek a Hamann Motorsport. Az kisebbik változat elöl 235/40 ZR 18, hátul 265/35 ZR 18, míg a méretesebb elöl 245/35 ZR 19, hátul 275/30 ZR 19 felnikkel és gumikkal szerelt.
Módosították az utastér megjelenését is, ahol az alumínium dominál. Lecserélték a váltókart és a kézifékkart. Alumínium pedálsorral erősítik a versenyhangulatot az utastérben. Rozsdamentes acélból készült taposólemez került az M3-as padlójára, melybe a cég logóját gravírozták.