A műszerfal eddigi zöld megvilágítása helyett piros fénnyel világítja meg a műszeregységet és krómkeret foglalja körbe a fehér számlapos kerek műszereket. A középkonzolon immár 2 DIN méretű rádiónak kínál helyet a Mazda, ha nem elégszünk meg a gyári, szintén 2 DIN-es rádió hangzásával.
Az MX-5 új sportüléseinél a fejtámlát egybeépítik az üléssel. A sportülésben ülő sofőr már megújult kormánykerékkel terelgetheti a hátsókerék-hajtásos roadstert.
Kívülről az elöl-hátul módosult lámpákról és az elöl eltérő formájú lökhárítókról lehet megismerni az új Mazda MX-5-öst. Elöl átlátszó lámpabura alá kerültek a vetítőlencsés fényszórók, hátul az eddigi sárga index helyett fehér jelzi a kanyarodási szándékot. Szintén új az 1.6-oshoz csak opcióként kínált könnyűfém felni. Az 1.9-es változathoz széria az új felni.
A megújult MX-5-ösbe változtatás nélkül került át az 1.6-os, 110 lóerős motor. A nagyobb, 146 lóerős 1.9-es erőforráson azonban kisebb módosításokat hajtottak végre és ezentúl automata váltóval is rendelhető lesz az MX-5-ös a nagyobb motorral.
A modellfrissítés előtti Mazda MX-5-ösökből már a magyarországi készletben sincsen egyetlen példány sem, mivel az igen kedvező importőri akció hatására (4.5 millió forintért lehetett megvásárolni az előző MX5-öst gyári keménytetővel 1.6-os motorral), soha nem látott kereslet indult meg az MX5-ösökre.
A Mazda MX-5 árait és teljes felszereltségi listáját megtalálja új autó adatbázisunkban:
Mazda MX-5 1.6i
Mazda MX-5 1.9i