Bemutatta a Toyota Yaris legerősebb változatát a TTE (Toyota Team Europe) versenysport részlege. Az autó alapját a gyári sportváltozat, a Yaris TS képzi, amely már gyárilag is 105 lóerőt teljesít és ezzel sportos menetteljesítménnyel ruházza fel a kis autót.
Nem elégedtek meg ezzel a teljesítménnyel a Toyota Motorsport szakemberei, és egy kompresszor beépítésével fokozták az 1.5 literes motor erejét. Ezen kívül még egy, a motor jellegéhez jobban illő sportkipufogót is szereltek az autóra, hogy biztosítsák, a megnövekedett levegőmennyiség távozását. Az átalakításoknak köszönhetően a Yaris 35 lóerővel lett erősebb. 140 lóerős teljesítményével a kis Toyota a 80-as évek GTI autóit idézi, azaz erős motor mozgat kis önsúlyú karosszériát.
Természetesen a nagyobb teljesítmény biztonságos útra viteléhez megfelelő futómű is szükséges, így az eredetinél feszesebb sportfutóművet szereltek a Toyota mérnökei a még sportosabb Yarisba.
Kissé változtattak az autó megjelenésén is, új az első és a hátsó lökhárító is. A mélyre nyúló első lökhárítót a középen elhelyezett nagy, és a két kisebb, oldalsó levegőbevezető-nyílások teszik jellegzetessé. Amíg a középsőn át a hűtőbe és a kompresszorba, addig az oldalsókon a fékekhez jut több levegő.
Fokozzák a sportosságot az autó kerekei is. Szériában 15 colos könnyűfém felnikkel és alacsony oldalmagasságú gumikkal szerelik a kis Toyotát, kérésre azonban 16 colos felni és gumi is kerülhet az autóra. Jótékony hatást gyakorol ez az átalakítás az autó viselkedésére, csökkent ugyanis a rugózatlan tömeg és mindemellett az alacsony oldalfalú gumik miatt nőtt a kanyarstabilitás is.