A TRD tuningműhely Suprája az átalakítás után a TRD 3200 GT nevet kapta. Első lépésben kiszerelték a háromliteres, 24 szelepes, hathengeres DOHC motort, majd darabjaira szedték. G Reddy 87 milliméteres kovácsoltvas dugattyú és hajtókar került az eredeti alkatrészek helyére. Módosított szelepeket építettek be, új a HKS vezérműtengely.
Ezt követően a blokk összeszerelésekor kicserélték a motorrögzítő elemeket is, a motort alul-felül nagyszilárdságú csavarok fogják, míg a hengerfejet titánium csavarokkal szorítják le megfelelően. Az átalakítás után már nem történhet meg, hogy esetleg megemelje a hengerfejet a nyomás. Mindezt megkoronázva a HKS T51R turbó csomagját építették be.
Ez egy HKS Monster turbót és egy nagyméretű töltőlevegő-hűtőt tartalmaz, amelyek hatására jelentősen megnőtt a töltőnyomás. Mivel a turbónak megfelelő kenésre van szüksége, az olaj hűtéséről egy Grex olajhűtő gondoskodik, emellett beszereltek egy Blitz időzítőt is, amely a slusszkulcs kihúzása után egy ideig még járatja motort, majd automatikusan leáll, így biztosítva a turbó lecsengését és a csapágyak valamint a lapátok védelmét.
A szükséges üzemanyag-ellátásról két nagyteljesítményű üzemanyagpumpa és hat injektor gondoskodik. Rozsdamentes acélból készült A’Pexi N1-es kipufogó biztosítja a kiáramló gázok távozását és a kocsi félelmetes hangját.
Az átalakítás után 650 lóerőt teljesített a hathengeres motor, de csak ameddig működött. Történt ugyanis, hogy egyszer igazán lendületes autózást követően két dugattyú elolvadt a terheléstől, nem volt ugyanis megfelelő üzemanyagellátás a blokkban.
A tulajdonos ezt követően sem a visszalépés mellett döntött, hanem a még nagyobb teljesítmény irányába. Egy japán szakembert kért fel az autó további átalakításához. Koyoma úr még nagyobb teljesítményű JUN dugattyúkat épített a felfúrt hengerekbe. Kicserélték az üzemanyag befecskendezést is, amelyhez még több üzemanyagot biztosító benzinpumpákat csatoltak.
Megemelték a turbó nyomását és módosították a motorvezérlő elektronikát. Az már csak apróság, hogy direkt légszűrővel is ellátták a motort. Ezek hatására a teljesítmény további 150 lóerővel gyarapodott, így összesen 800 lóerő vár a vezető parancsaira. Elképzelhető, milyen élmény lehet ennek a Suprának a vezetése, tudva azt, hogy az autó hátsókerék-hajtású.
Eredetileg automata váltóval rendelkezett az autó, ám ezt egy megerősített, speciális hatsebességes kézi váltóra cserélték ki. A hatalmas teljesítmény útra juttatásban fontos szerepe van az új kuplungnak, amelyből szintén csúcsminőségű került a Toyotába. A feladatra a TRD kéttárcsás kuplungját alkalmazták.
Csökkentett csúszású differenciálművet építettek be az eredeti alkatrész helyére. A hatalmas teljesítmény átadásával 18 colos felniken feszülő 285/35 R 18-as Bridgestone S02-s gumik próbálkoznak. Előre szintén 18 collos felniket és 265/35-ös gumikat szereltek.
Az autó lassítását nem bízták a véletlenre, mind a négy kerékhez lyuggatott versenyfékek kerültek a felnik mögé. A megfelelő kanyarstabilitásról és útfogásról TRD rugók és három lépésben süllyeszthető, állítható keménységű lengéscsillapítók gondoskodnak. Erősebbekre cserélték a stabilizátorokat és toronymerevítőt szereltek a motortérbe.
Külső megjelenésében is sugallja az autó a motorház alatt rejlő technikát, a Supra cég saját optikai csomagját kapta meg. Teljesen új az első lökhárító, melynek hiányzó közepe mögött található a töltőlevegő-hűtő, így a hatalmas nyíláson át megfelelő mennyiségű levegő jut az intercoolerbe.
A motorháztetőre is került egy légbevezető, amely az első sárvédőkön vágott nyílásokkal együtt a hűti a motorteret. Elöl négy, hátul hat centivel szélesítették ki a sárvédőket. Mélyebbre nyúló küszöböket kapott az autó, ezek a hátsó részen található nyílások még több levegőt vezessenek a fékekhez, fokozandó a hűtést. A leglátványosabb elem azonban a csomagtartófedélen található hatalmas szárny. Ez a spoiler jelentős mennyiségű leszorító erőt generál, ezáltal segít stabilizálni az autó hátulját.
Nem maradt érintetlenül a Toyota Supra belseje sem. Recaro versenyülések kerültek a széria sportülések helyére, amelyek a nagy sebességű kanyarvétel esetén is megfelelően tartják a vezető testét. Másfajta bőrrel borított légzsákos TRD sportkormányt építettek be, melyet remekül kiegészít a szénszálas Razo pedálsor. Kicserélték a váltórudazatot és rövidített váltóutakkal rendelkező karbon váltókart építettek be.
Nem spórolt semmin a tulajdonos, teljes multimédia rendszer került az autóba, melynek olyan elemek képezik az alapját mint az érintőképernyős Kenwood TV és a hozzá tartozó videó valamint egy 1200 wattos Kenwood és egy 600 wattos Sony erősítő.