Ennek köszönhetően, amikor 1993. nyarán hozzám került, kicsit el volt szegényke lustulva. Rögtön meg is kezdtem a trenírozását. Napról napra egyre jobban „húzott” a gép, néha az is előfordult hogy már 80 km/órára is sikerült neki felgyorsulnia, de ez tényleg csak ideális körülmények (szakadékban, hátszéllel) között fordult elő. Az állandó padlógázas közlekedés hatása a pénztárcámon is érezhető volt, mert nemcsak a benzin volt drága, hanem mindenféle hibák jelentkeztek sorra a jószágon.
Hosszú évek alatt sikerült apránként szinte az egész autót kicserélnem. 1998. őszén eljött egy székesfehérvári „nagy kirándulás”, amikor bedobta szegényke a törülközőt. 3 hengerrel ugyan, de még hazavitt minket. Ekkor jött el a pillanat, amit régóta terveztem: elkezdődhetett a tuningolás hosszú folyamata.
Az első lépésben a motor, a futómű és az utastér feljavítására került sor. Sportosabb ülés és egyedi műszerfal került az autóba, valamint szélesebb felni és „peres” gumi került Versenygép alá. A motor sem maradt érintetlen, a tuningolás után 75-80 lóerős lett.
Egy 1999. nyarán történt baleset után (amikor gazdasági totálkáros lett) elkezdődött a nevének megfelelő külső design kialakítása. 1999. novemberén a teljes kilakatolás és karosszéria munkálatok után pár nap alatt készen lett a külső-belső fényezés, ami a mai napig is megcsodálható Versenygépen. További apró okosságokkal Versenygép azóta is állandóan szépül illetve izmosodik.
Sok-sok előkészület után 2001. márciusában egy tuningolt 1.3-as Favorit motor (105-110LE) került beszerelésre. Versenygép tehát újraszületett és a bejáratás és a tavaszi karbantartás után szebb és jobb lett, mint valaha is volt.
Versenygép honlapját ajánlom mindenki figyelmébe! www.versenygep.ini.hu