Az új első lökhárítóhoz talán az E46 M3-as BMW állhatott modellt, mivel a légterelő osztása erősen emlékeztet a mostani M3-aséra. Hatalmas középső légbeömlő uralja a kocsi orrspoilerét, amely mellett oldalt két kisebb nyílás is helyet kapott. Ez több levegőt juttat a motortérbe és a fékekhez, de ebből az alig változó motor nem sokat profitál. Az orrkötény széleiben két kerek ködlámpa is helyet kapott. Az eredeti lökhárítóra könnyű felszerelni az ATH Spoilerét. A króm ráccsal fedett hűtőmaszk helyét egy hangsúlyosabb, a karosszéria színére fényezett elem vette át.
Mind a lökhárítóban, mind a hűtőmaszkban ezüstszínű rácsok teszik esztétikusabbá az autót. Morcosabbá vált az autó eleje a Rio első fényszóróira szerelt takarólemezzel. Átalakították az ATH-nál a hátsó lökhárítót is, amely a módosítás után jóval mélyebbre nyúlik.
Decens küszöbök kerültek a kombi oldalára, amelyek látványban összekötik az első és hátsó spoilert, így az egész autó jóval alacsonyabbnak hat széria társainál.
Tetőspoiler került az autó hátsó szélvédője fölé is. Ez nem javítja ugyan az autó légellenállását, de rendkívül látványos elem.
Az Egyesült Államokban dömpingárának is köszönhetően nagyon sikeres Rio teljesítmények fokozásában a legalapvetőbb eszközöket vetette be a cég. Nyitott, olajos légszűrő és sport gyújtógyertyák kerültek a motortérbe. A sportlégszűrő több levegővel, a gyertyák jobb gyújtással segítik az égést. Az autó útfogásának javításán szélesebb gumik munkálkodnak. A 15 colos könnyűfém felnikre 195/50 R 15-ös gumikat szereltek, így kissé megnőtt az autó kanyarsebessége az alacsonyabb profilú gumiknak köszönhetően.
Összességében az ATH Riója sportos benyomást kelt, egy komolyabb beavatkozás után, mondjuk egy kompresszor beépítésével, igazi utcai harcost lehetne faragni a hazánkban három és 3,5 millió forintos áron kínált koreai alsó középkategóriás.