Mindezt megfejelve a Racing Dynamics elkészítette az R 50 Tornado V8 S-t. Most is egy a hármas sorozatba tartozó BMW képezte az alapot, ám ezúttal az M3-as csúcsváltozatot vették kezelésbe a ratingeni szakemberek. Ismét az M5-ös BMW átalakított V8-as motorját plántálták a motortérbe.
Kovácsolt dugattyúk és könnyített hajtókarok kerültek a blokkba. Átalakították a hengerfejet is, amelybe sportosabb beállítású új vezérműtengelyeket készítettek. Az új RAM-AIR szívórendszer és a különlegesen kialakított első lökhárító jóval több levegőt juttat a motortérbe. Rozsdamentes acélból készítették a V8 S kipufogórendszerét, amely növeli a teljesítményt azáltal, hogy optimalizálja a gázkiáramlást. Módosították a motorvezérlő elektronikát és kiiktatták a leszabályozást 250 kilométer/óránál.
500 lóerős teljesítményt sikerült kipréselni a 4941 köbcentis erőforrásból, amit 7400-nál ad le a motor. Maximálisan 605 newtonméteres forgatónyomatékot ad le 4000-es főtengely fordulatszám mellett a tuningolt blokk. Összességében az előző átalakítást 50, míg a gyári értéket 100 lóerővel haladták meg. 4,2 másodperc (a 420 lovas 996-os sorozatú Porsche Turbóval azonos idő) alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órára a Racing Dynamics M3-as és akár 315 km/órával is süvíthet a Tornado V8 S.
Azért, hogy az autó az úton maradjon, még keményebb felfüggesztéssel látták el az M3-ast. Elöl-hátul állítható keménységű és magasságú lengéscsillapítókat szereltek be, amelyeket rövidebb rugókkal párosítottak. Mindezekhez keményebb első és hátsó stabilizátorokat, a motortérbe toronymerevítőt építettek be. Ezáltal jócskán megnőtt az elérhető kanyarsebesség.
Nem feledkeztek meg a kerekekről sem a Racing Dynamics-nál. Előre 8.5J X 20-as RS2-es felniket és 245/30 ZR 20-as gumikat szereltek, hátulra 10J X 20-as tárcsák és 285/25 ZR 20-as Yokohama hengerek kerültek. Kerámia féktárcsák gondoskodnak az autó lassulásáról, ám az ABS maradt a széria M3-asé.
Optikailag ugyanazokkal az elemekkel látták el az autót, mint az előző Tornadót. Új első-hátsó lökhárítót és diffúzort építettek be. A nagy dobást a két színű Racing Dynamics Duoton fényezés jelenti, amely a cég színeit használja.
Csökkenti a váltási időket a Racing Dynamics Speedshift váltómechanikája, amellyel még élvezetesebben lehet kiaknázni a Tornado S erejét. A belső térben a külső kék szín köszön vissza, ilyenre eloxálták az alumínium pedálokat és műszerfal díszítéseket. Teflonból készült a váltógomb és a kézifékkar az autóban.
Igen borsos összeget kell a pénztárnál hagynia annak aki ezzel az autóval szeretne közlekedni: 299 ezer német márkát, azaz közel 40 millió forintot.
A Tornado V8 R 50 S mellett egy kombi átalakítást is bemutatott az R D. A 3-as kombi az előző Tornado motorját kapta meg. Ezzel az erőforrással 4,7 másodperc alatt teljesíti a kocsi a százas sprintet, és nulláról 200-ra is csak 14,5 másodpercre van szüksége. A 450 lóerős M5-ös erőforrással tuningolt autó végsebessége 305 km/óra. Az ára a Tornado V8 R 50 S-hez hasonlóan igen borsos, 244 ezer márka, átszámítva majdnem 32 millió forint.