A különleges recepttel készülő gépjárműhöz a szériában sem gyengélkedő 2,8 literes V6-os adta a kiindulási alapot.
Tudni kell, hogy a Wagnernél alapvetően turbófeltöltővel teszik erősebbé az autókat, így ebben az esetben is ez fűszerezi meg az erőforrást. Egy vízhűtéses Garrett turbó biztosít nagyobb levegőmennyiséget a motornak. A tuningoló állítása szerint nagyon kicsi tehetetlenségi nyomatéka miatt esett erre típusra a választása.
Mind a magas sűrítés, mind a feltöltés erősen növeli a hőmérsékletnövekedést sűrítési ütemben. Ez a benzin szabályozatlan elégéséhez, kopogásos égéshez vezet, ami a motort erősen károsítja. Emiatt a „turbósítás” során a kisebb kompresszió elérésért átalakították a hengerfejet, amit ebben az esetben nem kell szó szerint érteni. Úgy oldották meg a sűrítés csökkentési problémát, hogy vettek két hengerfejtömítést, tettek közé egy acélgyűrűt, és ez szendvics került a hengerfej és a blokk közé. Mielőtt ezt megtették, sportosabb beállításúra cserélték a vezérműtengelyeket is. A beszívott levegő megfelelő hőmérsékletéről az első lökhárítóba helyezett töltőlevegő-hűtő gondoskodik, ennek megfelelően a lökhárítón nyílást vágtak. Alumíniumból készítettek új formájú szívócsövet a benzin-levegő keverék jobb áramlása érdekében.
Teljesen új, kipufogórendszerrel vértezték fel az erőforrást, amelyet az RSL szállít a Wagnernak. Ennek részei a rozsdamentes acélból készült leömlők, a fém katalizátor és az oldalanként egy-egy fojtás nélküli sportkipufogó dob.
Az eredmény több mint elég. 280 lóerő mozgatja a két tonnát meghaladó üres tömegű autót. Ám ami igazán meggyőző, az 420 newtonméteres forgatónyomaték. 8.6 másodperc alatt ér a Wagner T4 0-ról 100 km/órára, az autó végsebessége pedig 240 km/óra. Ezzel akár sportosabb autókra is vadászhatunk autópályán.
Azért, hogy az úton maradhasson az autó és élvezni is lehessen a lóerőnövekményt, keményebb futóművet és új kerekeket kapott a Caravelle. 55 milliméterrel ültette le a karosszériát a keményebb lengéscsillapítókból és rövidebb rugókból álló futómű. Keményebbre cserélték a stabilizátorokat, így már kanyarban sem dől be túlzottan a kasztni. 8×17 colos Schmidt Racelite típusú felniket és 235/45 ZR 17 Yokohama A539-es gumikat kapott az autó, amelyek jócskán megnövelték a tapadást, amire a nagy sebességről való fékezéskor van szükség.