Breyton Compact
Egyelőre még csak optikailag változtattak a Compacton, de hamarosan rendelkezésre áll majd a 316ti-hez is a motortuning. A 325 ti-hez való átalakítást már jóval korábban elkészítették, ezt a motort szerelték a E36-os hármasokba is. Ebben az esetben választható „hagyományos” átalakítás, hengerfej-, vezérlés-, kipufogó-, chiptuning. De aki nem elégszik meg ennyivel, az akár kompresszorral is felvértezheti autóját.

Egyszerűen, otthon is felszerelhető a gyári lökhárító alá tervezett Breyton spoiler. Ennek egyik feladata, hogy csökkentse az autó karosszériája alá jutó levegőt. Ez azért fontos, mert az autók légellenállásnak nagy hányada a kocsi alatt keletkezik, ezért vannak a Forma-1-es és más versenyautók alul is teljesen burkolva. Eme nemes feladat mellett nem elhanyagolható szempont, hogy rendkívül dögössé teszi az autó elejét. Mivel jóval alacsonyabban van így a lökhárító alja, ezért a sérülésveszély csökkentése érdekében a középső részen magasabb kialakítású. Így a látvány megmarad és még közlekedni is lehet. Új küszöböket is kapott a Compact, amelyek a hátsó rész felé egyre mélyebbre nyúlnak. Ennek felszerelése sem igényli az autó átalakítását.

A Breyton felniből a legnagyobbat ajánlja, előre 9×19, míg hátra 10×19 colos Vision felniket szereltek. A gumikkal sincsen gond, ahogy illik, jó széleset szereltek fel, előre 225/40 ZR 19-et, hátul ugyanez 245/35 ZR 19. Ettől az autó útfogása megnőtt, csakúgy, mint a kanyarsebessége. A kanyarból keresztben való „kiúsztatást” el kell felejteni, pedig egy BMW-ről van szó.

Jóval nagyobbat mutatnak a felnik, mint amekkorák, köszönhetően az új futóműnek. A Koni lengéscsillapítókkal szinte nem is dől be karosszéria a kanyarban. Az új sportrugók elöl 55 hátul 45 milliméterrel engedik lejjebb a Compactot.