Három teljesítményfokozatot kínál az új SL-hez a Brabus. A B 11 jelű csomag vezérműtengelyből, erősebb szeleprugókból, csökkentett ellenállású fém katalizátorokból és sportkipufogóból áll. Ezek segítségével 30 lóerővel 336 lóerőre (247 kW) nőtt a teljesítmény. Öblösebb változatban a szériában ötliteres V8-as hengerűrtartalmát 5,8 literre növeli a Brabus, a nyomaték így 460 helyett 597 Nm. A csúcsot a tuningolt 12 hengeres SL 600 megjelenéséig a 6,1 literes Brabus nyomatékmotor jelenti, amely 5400-nál 426 lóerőt és 621 newtonmétert ad le 4100-as fordulaton. 426 lóerővel 5,4 másodperc alatt gyorsul százra az SL, a végsebesség 296 kilométer/óra. Sorozatgyártású autókhoz kínálja a bottropi tuningcég a 250 kilométer/órás végsebesség-korlátozást kiiktató készletet, amivel az SL 500 legnagyobb sebessége eléri a 265 kilométer/órát.

A sportkipufogót minden SL-hez ajánlja a cég, hangja és a látvány miatt érdemes költeni rá. Kétféle első légterelőt kínál a Brabus, amelyek csökkentik a felhajtó erőt az első tengelynél. A küszöbspoilerek ajtónyitásra vagy zárásra három fénykibocsájtó diódával (LED) világítják meg az utat az autó oldalán.

18, 19 és 20 colos változatban választhatók könnyűfém keréktárcsák az autóra. A Brabus Monoblock V és VI felnikre elöl 245/35 ZR 20 hátul 285/30-as gumikat szerelnek. 360 millliméteres, hatdugattyús féknyergekkel ellátott első és 300 milliméter átmérőjű hátsó féktárcsák vesznek vissza a tempóból.