A Porsche 911 Turbo 3,6 literes motorja a gyári tuning után 30 lóerővel többet, 450 lóerőt teljesít. A legnagyobb nyomaték 620 Nm-re nőtt. Az eredeti motor 560 Nm-es nyomatéka 2700-as és 4600-as fordulat közt áll rendelkezésre. A módosítás után az 560 Nm sokkal szélesebb tartományban, 2700 és 5600 közt elérhető.

A teljesítménynövelés ellenére a gyorsulása 100 km/órás sebességre továbbra is 4,2 másodpercig tart. A végsebesség két km/órával több, 307 km/óra.

A növekedést a turbó, a töltőlevegő hűtő és a vezérlés módosításával valamint a kipufogó újrahangolásával érték el. A gyári tuning nemcsak a kézi sebességváltós 911 Turbóhoz, hanem a Tiptronic váltóshoz is rendelhető. A Porsche 911 Turbo Tiptronic gyorsulása fél másodperccel javul, így az új eredmény 4,5 másodperc, végsebessége pedig 300 km/óra a korábbi 298 helyett.

A Carreránál kissé átalakítják a hengerfejet és a kipufogót, így a nemrég bevezetett 3,6 literes motor teljesítménye 25 lóerővel 345 lóerőre nő. A forgatónyomaték 370 Nm 4800 1/perces fordulatszámnál. A Carrera gyorsulása 0,1 másodperccel, végsebessége pedig öt km/órával javul. Az új adatok 4,9 másodperces 100-ra sprint és 290 km/órás maximális sebesség.