Mivel a kompresszor a sűrítés során túlságosan felmelegítette a levegőt, beszereltek egy töltőlevegő-hűtőt is. Ezeknek köszönhetően a feltöltött motor égésterébe jóval több oxigén jut, növelve az égés intenzitását, így a motor teljesítményét.
Az eichi székhelyű Delta-Motor AG, ki tudja miért, a DMK rövidítést választotta. A cég hagyományosan Opelek átalakításával foglalkozik is. Új vezérműtengelyek kerültek a gyáriak helyére és más karakterisztikájú szeleprugókat építettek be. Természetesen változtatni kellett a motor beállításain. Átprogramozták a motorelektronikát, optimalizálva a befecskendezést és a gyújtást.
Új olajpumpát építettek be és jobb minőségű olaj használatát írták elő, hogy a megváltozott körülmények között is biztosítva legyen a tökéletes működés. Az átalakítás minőségét bizonyítja, hogy minden előírásnak, így a Svájcban igen szigorú környezetvédelmi szabványoknak is megfelel a motor.
Eredetileg 147 lóerős teljesítménnyel rendelkezett az erőforrás, amely a DMK beavatkozása után 6000-es főtengelyfordulat mellett 200 lóerőt ad le. Nem lehet panasz a motor forgatónyomatékára sem, ami 270 newtonméter 3500-as fordulatszámnál. Egyelőre a menetteljesítményekről nem adott ki pontos adatokat a DMK, de 8,5 másodperc alatti százra gyorsulás és kicsivel 230 km/h feletti végsebesség várható.
A motor teljesítménye mellet a fékekkel is foglakoztak az eichi szakemberek. Előre 308 milliméteres féktárcsákat szereltek, amelyek az új féknyergekkel és sportosabb betétekkel látták el. A hátsó féken és az ABS-en nem változtattak.
Minden átalakított autójához a KW sportfutóműveit ajánlja a DMK, mivel a cég a KW futóművek kizárólagos importőre Svájcban és Liechtensteinben. Így kapcsolatuk révén speciálisan számukra beállított felfüggesztések is készülnek. Egy Variante 2-es, állítható magasságú és keménységű futómű került beépítésre, amelyet az új Vectrához fejlesztettek ki.
Külsőleg egyelőre csak minimálisan alakították át az autót, de ez is jócskán megváltoztatta a Vectra C megjelenését. A Gotti SX típusú, 19 colos csavarozott felnik, a KW futóművével összhangban, igen látványossá teszik az autót. A 8,5 col széles felnikre 235/35 R 19-es Dunlop SP 9000 gumikat szereltek fel. Minden gyárilag fekete műanyag részt az autó színével megegyezőre fényeztek, így a küszöböket, az első-hátsó lökhárító alsó részét és tükörtartó háromszöget is.
Egyelőre a belső tér is minimálisan változott csak meg. Koenig K830-as fűthető sportülésekre cserélték a gyári foteleket. Az új ülések az eredetivel megegyező szövetborítást kaptak, hogy megfelelően illeszkedjenek a környezetükbe.
360 milliméteres háromküllős fa és bőr borítású Raid sportkormánnyal terelhető a megfelelő irányba a DMK Vectra. Ez azonban nem jelent kompromisszumot, mivel teljes méretű légzsákot is rejt a kormány.
Aki minél előbb egy sportos menetteljesítményű Vectra C-vel szeretne furikázni, de nem akar a GTS megjelenéséig várni, az bátran fordulhat a Delta Motor-hoz. A tuning ára 28 000 svájci frank, ami átszámítva 4,7 millió forint.