JE Design Seat Ibiza 2002
Az eredetileg is sportosságot sugalló megjelenést tovább fokozták a JE Design szakemberei. Szinte az egész autót érinti az átalakítás, kezdve az első lökhárítótól egészen a kipufogóig. Annak ellenére, hogy az előző Ibizánál a Seat a gömbölyűbb formákat részesítette előnyben, a JE Design-nál inkább szögletes kialakítású spoilerekkel tették sportosabbá az autót.

Úgy alakították ki az elemeket, hogy azok bármely típusra felszerelhetők legyenek. Az első lökhárító alá illetve elé egy egyrészes spoilerajkat szereltek. Ez az elem jócskán megnöveli a frontrész agresszivitását, mivel kialakítása a Forma 1-es autók orr-részére emlékeztet.

Az új elemmel együtt a lökhárító jóval alacsonyabbra nyúlik, mint eredetileg, így kevesebb levegőt enged a kocsiszekrény alá, ami jót tesz az autó stabilitásának. Erre az erősen megdöntött szárnyrész is nagyban rásegít.

Morcosabbá vált az Ibiza tekintete, mivel az első fényszórók egy kis szemöldökkel bővültek. A fényszórók attraktív megjelenéséhez igazították a ködlámpákat, krómkerettel egészítve ki őket.

Sportosabb küszöböt szereltek az eredeti elemre a leingarteni szakemberek. Amint az első lökhárító, a küszöb is rendelkezik egy kis függőleges „vezérsíkkal”, ami különleges megjelenést kölcsönöz ennek az elemnek. Apróbb változások történtek még az ajtókon, a kilincsek krómbevonatot, míg a B oszlopok kevlár utánzatú takarólemezt kaptak.

Igazán szabadjára engedték a fantáziájukat a tervezők a hátsó traktus átalakításában. Hatalmas, állítható szárny került a hátsó szélvédő alsó részére. Választható verseny vagy utcai beállítás, attól függően, hogy mekkora leszorító erőt szeretnénk elérni. A beállításoktól függően változhat a kanyar- illetve a végsebesség. Féklámpás spoiler került az üveg felső részéhez, amely szintén nem csupán díszítőelem, de olyan hatása azért nincs, mint az állítható szárnynak.

Kiegészült a hátsó lökhárító is egy toldattal, hogy ez se maradjon el alacsonyságában az első lökhárítótól és a küszöbtől. Az oldalsó részen itt is megtalálható a függőleges szárny, míg a közepén helyet alakítottak ki a kipufogóvégeknek. A hátsó lámpák számára kétféle kiegészítő is választható: egy szolid krómkeret vagy egy komplett takarólemez. Egy igen érdekes kiegészítővel bővült az Ibiza. A tervezők cápatámadás névvel illették azt a kis takarólemezt, amely a tetőn elhelyezett antennára került fel.

Nem maradhattak el ez esetben sem a tuning alapvetői elemei, a könnyűfém felnik sem. 8 x 18-as csavarozott felniket szereltek az Ibizára a JE Design-nál, 215/35 ZR 18-as gumikkal.

Módosították az autó futóművét is, de csak a rugókat cserélték sportosabbakra, aminek hála 30 milliméterrel került közelebb az úthoz a kocsi. A belső térben csak kisebb módosításokkal növelték a sportosságot, krómozott váltógomb, kézifékkar és pedálsor került az autóba.