A tuningcégek azonban minden autóban csak egy átalakítás lehetőségét látják, így volt ez ebben az esetben is. Egy kisebb német tuningcég, az SKN kezei között erősödött meg a csúcs A6-os. Nem törték sokáig a fejüket, hogyan is kezdjenek a teljesítménykúrához. Egyszerűen a motorelektronika átprogramozásával, előcsalogatták a motorban rejlő tartalékokat. A teljesítményt 510 lóerőre növelték, ezzel egyetemben a forgatónyomaték is megemelkedett. 2800-as fordulatszám mellett 650 newtonmétert teljesít a V8-as biturbó motor. A nagyobb teljesítmény elérésében egy új sportkipufogó rendszer is segít, amely szabadjára engedi a nyolchengeres hangját is.
Az SKN-nél kiiktatták a sebességszabályzó elektronikát, amely megakadályozta, hogy a széria RS6-os 250 km/h felett száguldjon. Az SKN RS6-os azonban jócskán túllépi ezt a sebességet, az autó egészen 305 km/h-ig képes gyorsulni. A 100-as sprintről még nem hoztak nyilvánosságra adatokat, ám az utólag felszerelt szélesebb abroncsoknak és az állandó összkerék-hajtásnak hála, minden bizonnyal kevesebb a gyári 4,9 másodperces értéknél.
Azért, hogy az autó 250 km/h felett is stabil maradjon, új futóművel látták el az RS6-ost. Az új futómű elöl 30, míg hátul 25 milliméterrel engedi lejjebb a karosszériát.
Nem maradhattak meg a széria 18-as felnik, sem helyükre 19 colos BBS tárcsák kerültek, amelyekre 265/30 R 19-es gumikat szereltek.
Bár az SKN RS6 a világ egyik leggyorsabb kombija a csúcsot a Brabus E V12 T tarja, amely 7,3 literes szívómotorjával 330 km/h-s sebességre képes.