A feltűnést biztosítja egyrészt a sárga fényezés, másrészt a kombi karosszéria, ami nem mindennapi látvány egy ilyen versenyen. A Focust Joe Morgan készítette fel a gyorsulási versenyre, aki öreg róka a szakmában. Az autó elkészítésére nagyjából két hónapja volt Joenak és csapatának.
A Focus igen jó alapnak minősült, de az orrmotor-fronthajtás koncepciót mégis orrmotor-hátsókerék-hajtásra változtatták, ami az igazi dragster stílust tükrözi. A Ford motort alaposan felfúrták, 2 literesről 2,3 literre, ellátták egy Turbonetics gyártmányú turbófeltöltővel, valamint nitro szett is került az autóba. A motor minden alkatrésze nagyobb teherbírásúra lett cserélve. Az így felkészített erőforrás jelenlegi teljesítménye 720 lóerő 7000-es fordulatnál.
A startvonaltól elrajtolva a nitróval pörgetik fel a motort, majd onnan a nagy méretű és teljesítményű turbó segítségével 9.18 másodperc alatt robognak végig a 400 méteres pályán. A célvonalnál a kocsi sebessége meghaladja a 250 km/órát.
A kocsi igazi különlegessége, hogy utasterében teljesen megtartották a gyári műszerfalt és belső kárpitokat. Működik az hifi berendezés és az összes műszer is. Ami a versenyzésre utal, az a két Sparco Evo kagylóülés, amiben a pilóta és utasa foglal helyet. A kombi csomagterében sajnos bőröndöket szállítani nem lehet, hiszen a hátsó differenciálmű minden helyet elfoglal.