Polírozott lyuggatott lemezzel hangsúlyozták ki az ATH szakemberei a már márkajelzésnek tekinthető ötszögletű hűtőmaszkot. Jóval sportosabbnak látszik az autó elölről, köszönhetően az első lökhárító alá szerelt spoilertoldatnak. Ezzel az elemmel azonban óvatosan kell közlekedni, mivel egy járdaszegély könnyen maradandó károsodást okozhat benne. Teljesen eredetinek hatnak az autó ködfényszórói, ám a látszat csal, ezeket az ATH utólag építette be. Az új lámpákhoz egyedi foglalatokat készítettek. Nem csak elöl, de hátul is „mélyebbre húzták” a lökhárítót, ide is készítettek egy kiegészítő spoilert.
Megtöri a karosszéria vonalvezetését, és ezzel igazán markáns megjelenést biztosít az új küszöb a Mazda6-nak. A küszöb törései folytatódnak az első és hátsó lökhárítókon.
Mind az öt-, mind a négyajtós modell számára készítenek az ATH-nál hátsó szárnyat, amelyet, természetesen ragasztással szerelnek fel, így a karosszériára vonatkozó garancia sincs veszélyben. A kombik számára a csomagtérajtó felső részéhez szerelhető kis szárnyat kínálnak.
Minden optikai tuning alapja a megfelelő könnyűfém felni felszerelése. Ez esetben DTM-2 típusú 8×18-as felnikre esett a választás, melyekre 225/40 R 18-as gumikat szereltek. Ezzel a felni-gumi kombinációval jóval stabilabb lett az autó, de egyenesfutása romlott.
Annak ellenére, hogy a cég nem foglalkozik motortuninggal, kissé sportosabban működik az erőforrás az ATH-nál tett kitérő után. Beszereltek egy direkt légszűrőt, amellyel sokkal könnyebben pörög fel a motor, és egy kissé a teljesítményt is növeli. Jól kapcsolódik a direktszűrő miatt jelentkező szívóhanghoz az új kipufogódobok mély hangja. Rendelhető egy oldali sportdob is, vagy a képeken is látható kétdobos kivitel.