A 3,2 literes, V6-os motorhoz a tuningcég két teljesítménycsomagot készített: a kisebbikkel 350 lóerős, a nagyobbikkal 515 lóerős a hathengeres. A teljesítménynövekedést két turbófeltöltő beszerelésével sikerült elérni. Az erősebb verzió végsebessége meghaladja a 300 km/órát, de konkrét értéket nem adott meg a tuningoló.

A kocsi a jobb megjelenés és a stabilabb úttartás érdekében elöl 9×19, hátul 10×19 colos kerekeken gurul, melyekre elöl 235/35/19-es, hátul 265/30/19-es gumikat húztak. Az eszement tempóról való biztonságos megállást szolgálja a sport fékrendszer, 360 milliméter átmérőjű féktárcsákkal. A kocsi felfüggesztésén is változtattak, a gyári helyett magasságában állítható futóművet szereltek be és ezzel 45 milliméterrel lejjebb került a kocsi súlypontja.

A nagy teljesítményhez a cég kifejlesztett egy komplett karosszéria készletet, mely egy első-hátsó kötényből és oldalsó küszöbből, valamint egy hátsó szárnyból áll. Állításuk szerint ez már elegendő ahhoz, hogy a Golf ne szálljon fel 300-nál.