A cég az 5,5 literes, V8-as kompresszoros motoron megnövelte a feltöltő nyomását, optimalizálta a légszűrőrendszert és a kipufogórendszert, valamint újrakalibrálta a motorvezérlő elektronikát.
A beavatkozás után a motor teljesítménye 476 lóerőről 558-ra nőtt és a 800 Nm nyomatékmaximum már 2700-as fordulaton a pilóta rendelkezésére áll. Az autó menetteljesítménye lélegzetelállító, hiszen álló helyzetből 26,7 másodperc alatt eléri a 300 km/órás tempót és a végsebessége pedig valahol 330 km/óra felett van. A 100-as tempót 4,2 másodperc, a 200-ast pedig 12,6 másodperc alatt teljesíti a masina. Biztos, ami biztos alapon a műszerfalban lévő kilométeróra 360 km/óráig van skálázva.
A biztos útfogás érdekében a tervezők a kocsi elegáns stílusához illő első hátsó spoilereket szereltek fel. A megfelelő úttartásról 20 colos kerekek és 30 milliméteres futómű ültetés gondoskodik.