Korábban már írtunk arról, hogy Richard Hamann cége, a Hamann Motorsport optikai csomagot készített a Porsche Carrera-hoz. Ezúttal már beszámolhatunk az érdekesebb dolgokról is, ugyanis elkészültek a motor átalakítások is. Mind a Turbóhoz, mind GT2-höz négylépcsős teljesítményfokozást ajánl a cég. Ezek a lépcsők a szériában 420 lóerős négykerék-hajtású Turbónál 60, 85, 120 és 200 lóerő többletet jelentenek. A GT2 esetében, amely már gyárilag is 462 lóerős és a nyomaték csak a hátsó kerekeken át jut az útra, 58, 78, 103, és 158 lóerő többletet kínálnak.
Az alap átalakítás a Turbo esetében a motorelektronika átprogramozásából és sportlégszűrőből épül fel. A GT2-nél még egy fémkatalizátoros sportkipufogó is tartozik hozzá, ami négy 76 milliméteres krómozott végben tör a külvilágba. 4 másodperc alatt képes százra gyorsulni a 720 newtonméteres forgatónyomatékkal bíró alap Hamann Turbo. A végsebessége 315 km/h.
Ennél azonban jóval többről van szó a 620 lóerős csúcsváltozatok esetében. Új feltöltők kerülnek az eredeti turbók helyére, kicserélik a vezérműtengelyeket, és optimalizálják az újak beállításait. Kicserélik a kuplungot is egy erősebbre, a gyári ugyanis nem birkózik meg tartósan a fellépő teljesítménytöbblettel. Ami nem kevés, ugyanis 780 newtonmétert képes előállítani a motor 4550-es főtengely-fordulatszám mellett.
Hogy mindez mire elég? Mindkét autó 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Magasabb sebességnél már érvényre jut a GT2 könnyebb felépítése. Így a kétszázas tempót kerek 10 másodperc alatt, 0,6 másodperccel hamarabb éri el, mint vetélytársa.
300-ig egy másodpercre nő a Turbo hátránya, a GT2 22.5 másodperc alatt képes elérni ezt a félelmetes tempót, ami döbbenetesen jó eredmény. Mindkét autó végsebességét 350 km/h-ban adta meg a Hamann motorsport, ami elég, hogy maguk mögé utasítsák a TechArt GT Street S-t, ám a Gemballa GTR 750 EVO ellen még ez is kevés.
Négy progresszív sportrugó és négy állítható magasságú kőkemény sport lengéscsillapító gondoskodik a 620-asok stabilitásáról. Az új futómű elöl 50, míg hátul 40 milliméterrel engedi lejjebb a Porsche karosszériáját. Toronymerevítő csökkenti a karosszéria csavarodását elöl, míg hátul keményebbre cserélték a stabilizátorokat.
Természetesen új könnyűfém felnikkel is ellátták a csúcs Porschékat, többféle 19 colos kerék közül választhat a vevő. A legnagyobb variáció elöl 8,5×19-es felnikre szerelt 235/35-ös, hátul 13×19 tárcsákra szerelt 315/25-ös abroncsokból áll.
Teljes karbon borítású átalakítást is kínálnak a sportos beállítású vezetőknek, amihez jól passzol az alumínium pedálsor, váltógomb és kézifékkar. Ez még kiegészíthető a gyárinál sportosabb kialakítású légzsákos sportkormánnyal is.